Om ni vill vara på ett och samma ställe ungefär tycker jag ni ska börja på Harrods som ligger i knightsbridge (tunnelbana, piccadilly line) och sen kan ni ta buss eller tunnelbana, ungefär 2 stop, till Green park. Det kommer vara fint väder så ni kanske vill ta en titt i en park tänkte jag och dricka en kaffe eller något, green park är fint! :) efter det kan ni ta er ytterligare 1 stop med piccadilly line ( eller buss) till piccadilly circus och därifrån gå uppför regent street mot oxford circus. Längs den gatan finns massa affärer! Följ den gatan till ni kommer till Oxford circus. Där finns den jättestora topshop butiken bl.a. Går ni till vänster därifrån så kommer ni till en massa stora varuhus på höger sida, selfridges, debenhams, house of fraser. Går ni ännu längre kommer ni till forever 21 (massa billiga trendigare kläder) och lite längre fram den enorma primark! Det är nog den bästa rundan jag kan tänka mig om man bara vill vara i centrum. Alt att göra den i ombytt ordning eftersom primark är bäst tiiidigt eftersom det blir riktigt jobbigt knökat där mitt på dagen en lördag.
Ha så kul!