• Anonym (lillajag)

Drömtydning?! Nån som kan??

Jag har flera nätter nu under sommaren dröm att ytterdörrar öppnar sig av sig själv när jag inte är vid dem. Utan att jag är i ett annat rum, hör att ytterdörren öppnar sig, och när jag går dit är den öppen och det är ljust i trapphuset. Det är alltid ytterdörren eller en dörr som leder "ut" och rummen och dörren ser olika ut varje gång. Vad kan detta betyda?

• Svar på tråden Drömtydning?! Nån som kan??
  • Border
    Anonym (lillajag) skrev 2012-07-14 21:17:40 följande:
    Jag har flera nätter nu under sommaren dröm att ytterdörrar öppnar sig av sig själv när jag inte är vid dem. Utan att jag är i ett annat rum, hör att ytterdörren öppnar sig, och när jag går dit är den öppen och det är ljust i trapphuset. Det är alltid ytterdörren eller en dörr som leder "ut" och rummen och dörren ser olika ut varje gång. Vad kan detta betyda?

Dina känslor i drömmen är väldigt viktiga för att jag ska kunna tyda den så tydligt som möjligt. Men jag ska ge det ett försök med det du berättat här.

Huset kan vara en symbol för dig själv. Alltså Du är huset och dörrarna som öppnas är helt enkelt möjligheter i ditt liv som du kanske inte ser eller väljer bort.. Ljuset kan tyda på att om du vågar kommer du få det riktigt bra 
  • Ladyhawk
    Border skrev 2012-07-14 21:21:09 följande:
    Dina känslor i drömmen är väldigt viktiga för att jag ska kunna tyda den så tydligt som möjligt. Men jag ska ge det ett försök med det du berättat här.

Huset kan vara en symbol för dig själv. Alltså Du är huset och dörrarna som öppnas är helt enkelt möjligheter i ditt liv som du kanske inte ser eller väljer bort.. Ljuset kan tyda på att om du vågar kommer du få det riktigt bra 
    Anonym (lillajag) skrev 2012-07-14 21:17:40 följande:
    Håller med Border där att huset representerar dig. 

Har du fått nya valmöjligheter nyligen? Ska du till att göra något nytt?

Jag tror ditt undermedvetna vill tala om för dig att det är inte farligt att gå vidare, att gå ut genom dörren så finner du något annat. Ta steget!
  • FraYo

Du bör göra en förändring. Ta steget o våga lita på ditt undermedvetna /)

• April barn

Jag har inget bra svar, men undrar om border är du bra på att tyda drömmar? Jag har alltid undrat över något jag konstant drömde som barn? Förlåt om jag är ot ts!

? MA v.18 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011? Bf 5 Februari 2013 ♥
  • Border
    April barn skrev 2012-07-14 21:41:15 följande:
    Jag har inget bra svar, men undrar om border är du bra på att tyda drömmar? Jag har alltid undrat över något jag konstant drömde som barn? Förlåt om jag är ot ts!
    Ja, jag är bra på att tyda drömmar. Det har varit ett enormt intresse hela mitt liv och jag har läst mängder med böcker och varit på föräläsningar och mycket annat gällande ämnet drömtydning. Du får gärna skriva ner din dröm så detaljerat som möjligt så kan jag svara dig imorgon när jag sovit färdigt
  • April barn

Tack så mycket, jag inboxade dig

? MA v.18 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011? Bf 5 Februari 2013 ♥
  • ztyle

Jag drömde härom natten att min mans bror blev brutalt mördad och sedan Styckad i min säng. Vad kan det betyda? Tack på förhand, nån som vet.!

• Border
    April barn skrev 2012-07-14 22:08:34 följande:
    Tack så mycket, jag inboxade dig
    Jag ska försöka hinna svara innan dagens slut
  • Anonym (lillajag)
    Border skrev 2012-07-14 21:21:09 följande:
    Dina känslor i drömmen är väldigt viktiga för att jag ska kunna tyda den så tydligt som möjligt. Men jag ska ge det ett försök med det du berättat här. Huset kan vara en symbol för dig själv. Alltså Du är huset och dörrarna som öppnas är helt enkelt möjligheter i ditt liv som du kanske inte ser eller väljer bort.. Ljuset kan tyda på att om du vågar kommer du få det riktigt bra 

Jag har i drömmen tyckt att det varit obehagligt och undrat varför dörrarna öppnas igen och igen fastän att jag stängt dem. I drömmen säger jag alltid till min sambo som befinner sig i ett annat rum "nu är dörren öppen igen?".. Vet inte om det är till hjälp, men på jobbet har vi fått en ny chef, min syster har just fått barn, jag har nyss börjat om med ppiller efter att jag slutade med dem i maj, jag har nyss varit en vecka i min hemstad..
Svar på tråden Drömtydning?! Nån som kan??