Det känns som att p-ringen hela tiden åker neråt och är på väg ut! Hjälp tack!
Jag började med nuvaring för en månad sen,första dagarna gick det jättebra och jag kände inte av den men de två senaste veckorna så har det känts som att ringen halkar sig neråt mer och mer och till slut är på väg att åka ut? Kände efter med fingrarna en gång när det skavde och kändes rejält och då var ringen ca två mm utanför öppningen!
Är det fler som vart med om det? Gör jag kanske fel när jag sätter in den? Jag försöker alltid att sätta den så långt in det går men ändå så känner jag av den efter nån timme.. Sjukt irriterande! Tänkte ge det en månad till å se om det blir bättre för jag vill verkligen att det ska funka,den är ju super förutom just det här problemet!
Nån som har några tips? Hur sätter ni in eran ring? Vrider ni den eller vinklar ni den på nåt speciellt sätt? Måste ni plocka ur den och rätta till den flera gånger under tre veckors-perioden eller sitter den där den sitter utan att aldrig tas ut?
Såå tacksam för svar och om nån vänlig själ har nåt bra knep som jag inte tänkt på