• Anonym

Svinkoppor på underlivet, gör ont och blöder

Jag har svinkoppor på underlivet, jag är svullen och har massa blåsor som är röda, några varar andra blöder. Det gör så ont så jag vet inte hur jag ska ligga om nätterna eller om dagarna. Kan inte sitta med benen ihop och går med benen isär =( Jag har ätit 10 st antibiotika kapslar och ska käka 10 till innan kuren är slut men borde man inte ha märkt något skillnad vid det här laget? =(

• Svar på tråden Svinkoppor på underlivet, gör ont och blöder
  • AgnesLucia

Fy, stackare. Tvättar du dem rent på var? När sonen hade svinkoppor i ansiktet skulle vi pilla loss allt gegg så ofta och noga som möjligt. 

• Anonym
    AgnesLucia skrev 2012-07-15 16:06:09 följande:
    Fy, stackare. Tvättar du dem rent på var? När sonen hade svinkoppor i ansiktet skulle vi pilla loss allt gegg så ofta och noga som möjligt. 
    Nix, inget jag fick tillsagt till mig hos läkaren utan bara att jag skulle käka tabletterna och att det sen skulle bli bra. Men har ju inte märkt någon skillnad nu, efter halva kuren =(
  • Anonym
    AgnesLucia skrev 2012-07-15 16:06:09 följande:
    Bara att duscha är en pina, svider och gör ont så fort jag får vatten på området =(
  • Anonym
    AgnesLucia skrev 2012-07-15 16:17:40 följande:
    www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Impetigo-.../

Antibiotikan borde väl tagit nu men det kan nog vara bra att rengöra också. Kommer det fortfarande nya? 
    Rengör i och för sig varje morgon med en våtservett sen duschar jag varje kväll. Inte kommit nya vad jag sett, kanske någon enstaka =(
Svar på tråden Svinkoppor på underlivet, gör ont och blöder