• Esco
    Äldre 15 Jul 18:36
    24691 visningar
    58 svar
    58
    24691

    När är det okej att börja använda stringtrosor?

    Läste en tråd med en mamma som syr in stringtrosor till sin 9 åriga dotter för att de är för stora där av min fråga.

    Undrar bara i vilken ålder ni tycker att det är okej att börja använda stringtrosor?

    Personligen tycker jag att de är extremt osköna och fula vilken ålder man än är i. Men 9 år? Är inte det tidigt?


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är det okej att börja använda stringtrosor?
  • Äldre 15 Jul 18:40
    #1

    Mina tjejer, 14 och 15 skulle aldrig ha såna, enligt dem själva.
    Dessutom är det jag som köper underkläder, dvs trosor och bh
    De vill inte. Det är ju så piiiiinsamt
    Jag kommer inte köpa string även om de tigger om det

  • La Lola
    Äldre 15 Jul 18:41
    #2

    När man är myndig får man göra som man vill.
    Innan dess tänker jag ha en åsikt om vilka trosor som ska köpas till mina barn. O jag tänker inte köpa stringtrosor innan dess om jag kan undvika det.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • ftp
    Äldre 15 Jul 18:43
    #3

    I helvete heller jag köper string till dottern, vill helst att hon ska ha nunnedräkt på sig men vi kan nog hitta en rimlig kompromiss som inkluderar fullvärdiga kläder och inte tygbitar utan praktiskt användning.

  • Äldre 15 Jul 18:45
    #4

    När man köper sina egna trosor för sina egna pengar. Jag kommer inte köpa några stringtrosor åt min dotter, tycker själv det är SJUKT oskönt till vardags. Kan väl kränga på mig ett par för att piffa upp samlivet då och då, men det gäller ju inte en nioåring...


    Sur, grinig och på smällen.
  • Esco
    Äldre 15 Jul 18:47
    #5
    ftp skrev 2012-07-15 18:43:59 följande:
    I helvete heller jag köper string till dottern, vill helst att hon ska ha nunnedräkt på sig men vi kan nog hitta en rimlig kompromiss som inkluderar fullvärdiga kläder och inte tygbitar utan praktiskt användning.
    Haha du låter som min sambo!
  • April barn
    Äldre 15 Jul 18:48
    #6

    Instämmer fullt med cloudberry

  • Anonym (urk)
    Äldre 15 Jul 18:52
    #7

    Lätt.. Aldrig. Jag tycker det är ett vidrigt och ohygieniskt påfund.

    Men precis som med allt annat så måste ju folk få göra som de vill. Men för min del är det aldrig okej. 

  • Traile­rTrash
    Äldre 15 Jul 18:53
    #8

    Hon måste ha fyllt 15 åtminstånde


    I love the smell of shit in the morning
  • ftp
    Äldre 15 Jul 18:55
    #9
    Esco skrev 2012-07-15 18:47:06 följande:
    Haha du låter som min sambo!
    Har han också en basebollträ i garderoben som ska användas på första pojkvännen ?
  • Balahi­r
    Äldre 15 Jul 18:55
    #10
    cloudberry79 skrev 2012-07-15 18:45:15 följande:
    När man köper sina egna trosor för sina egna pengar. Jag kommer inte köpa några stringtrosor åt min dotter, tycker själv det är SJUKT oskönt till vardags. Kan väl kränga på mig ett par för att piffa upp samlivet då och då, men det gäller ju inte en nioåring...
Svar på tråden När är det okej att börja använda stringtrosor?