Min man har filmat när han onanerade och har kort på sin erigerade penis på sin mobil...
Hej.
Det hela började förra veckan då jag hittade (via att jag snokade) en film i min mans outbox på emailen där han onanerar och "kommer" över mina föräldrars handfat (vi är här över sommaren). Jag blev chockad och konfronterade honom med det. Han sade att han filmat det och skickat det till sig själv för att kunna titta på det senare när han skall runka (lite konstigt?). Igår när vi har besök av min väninna och hennes pojkvän tittar jag på min mans telefon för att jag vill skicka foton som han tagit på mig och vår 6 veckor gamla dotter till min mail. Då ser jag 2 kort han tagit på sin erigerade penis, en tillsammans med en ölburk och en med snoppen mitt i en blombukett. Jag blev helt kallsvettigt, kunde ju inte riktigt konfrontera honom framför våra vänner. Tog senare upp det med honom och bad honom att kanske ta bort "snopp-korten" från sin mobil. Han såg ut att skämmas lite men sa inte så mycket, kanske inte så mycket att säga. Jag känner mig ledsen, lite chockad och faktiskt lite äcklad. Jag vill inte skuldbelägga hans sexualitet eller något men jag frågade honom hur han skulle känna om det varit ombytta roller och då tror jag han fattade hur konstigt det var.
Min fråga nu är hur onormalt detta är? Är min man pervers? Tror ni att han skickar bilderna/filmen till någon annan eller är det mest för hans egen skull (vilket han påstår). Vad skulle ni ha gjort? Är jag överkänslig?