• Anonym (Ledsen/Förvirrad)

Min man har filmat när han onanerade och har kort på sin erigerade penis på sin mobil...

Hej.

Det hela började förra veckan då jag hittade (via att jag snokade) en film i min mans outbox på emailen där han onanerar och "kommer" över mina föräldrars handfat (vi är här över sommaren). Jag blev chockad och konfronterade honom med det. Han sade att han filmat det och skickat det till sig själv för att kunna titta på det senare när han skall runka (lite konstigt?). Igår när vi har besök av min väninna och hennes pojkvän tittar jag på min mans telefon för att jag vill skicka foton som han tagit på mig och vår 6 veckor gamla dotter till min mail. Då ser jag 2 kort han tagit på sin erigerade penis, en tillsammans med en ölburk och en med snoppen mitt i en blombukett. Jag blev helt kallsvettigt, kunde ju inte riktigt konfrontera honom framför våra vänner. Tog senare upp det med honom och bad honom att kanske ta bort "snopp-korten" från sin mobil. Han såg ut att skämmas lite men sa inte så mycket, kanske inte så mycket att säga. Jag känner mig ledsen, lite chockad och faktiskt lite äcklad. Jag vill inte skuldbelägga hans sexualitet eller något men jag frågade honom hur han skulle känna om det varit ombytta roller och då tror jag han fattade hur konstigt det var. 

Min fråga nu är hur onormalt detta är? Är min man pervers? Tror ni att han skickar bilderna/filmen till någon annan eller är det mest för hans egen skull (vilket han påstår). Vad skulle ni ha gjort? Är jag överkänslig?  

• Svar på tråden Min man har filmat när han onanerade och har kort på sin erigerade penis på sin mobil...
  • Anonym

Varför snokar du i din mans mobil?? Det är något privat och du borde skämmas!
    Mobilen är en privat sak som man inte snokar i! Känns som att du inte litar på din man!

Angående det andra, så ja det är ett konstigt beteende! 

• Queenie70

Haha...Vad konstigt. Sin snopp i en blombukett?? Jag dör. Hade nog garvat ihjäl mig, men inte tagit illa upp.

• glad i livet

Prata ordentligt med honom. Till vem skickar han bilderna? Eller var lägger han upp dem?

• Lajkie

Han kanske vill ha dem och titta på? Han kanske är nöjd över den.

• Anonym

FÖRST, GE FAAAAAAN I ATT SNOKA I NÅGON ANNANS MOBIL!!!!!

Sedan, som kille kan jag säga att det inte alls är ovanligt, konstigt eller onaturligt att vara fascinerad av sin kuk. Det är bara att kolla runt, det finns ju till och med kitt för att kunna gjuta av sin kuk. Så slappna av och låt din kille ha sin sexualitet i fred utan att ifrågasätta eller skuldbelägga. Det är trotts allt hans kuk det handlar om, inte att han onanerar till bilder av småbarn.

• Anonym (tror de)

Tror faktiskt att vissa tänder på sina egna könsorgan, att se på bilder hur man smeker på den osv... 
    Skulle nog inte göra en så stor affär av de utan låta de va.

Sen ska man nog inte snoka i andras privata ägodelar...    

• Accentnougat

Såna bilder får jag skickade till mig, så jag skulle gissa att din man har någon på sidan om eller planerar att skaffa sig. Varför skulle han annars fotografera eller filma sig själv?
    Fråga honom istället om det är något han saknar i ert sexliv? Söker han sig bort? 

• Anonym (Ledsen/Förvirrad)

Snokandet i mailen är fult, men han vet att jag gör det då och då (vi får gemensamma mail till hans mail från hans familj och ibland tar jag mig friheter). Filmen låg i hans outbox dock så jag snokade absolut. Angående mobilen så snokade jag inte, var framför honom (han har en iphone och hade tagit kort på mig och vår dotter som jag ville mms:a till mig själv).

Han säger att han avsåg att skicka "blombilden" till mig men senare inte gjorde det.

Ja, jag vet att han är väldigt stolt över sin "snorre" (anser sig väldigt välutrustad- jag tycker normalt/övre normal välutrustad men jag säger inget). Jag har tidigare, både i detta och andra förhållanden, blivit offer för otrohet så jag vet inte om jag är en total idiot som tror på att det är för hans egna nöje. 

• Anonym (Nån annan? Ja!)

Om han inte skickat bilderna till dig tror jag nog mer han skickat till nån annan tyvärr.. Har aldrig hört om nån kille som tänder på sin EGEN kuk.... Tycker det låter sjukt konstigt.. Hade min sambo gjort nått sånt hade jag fått spel!!! Jag skickar gärna sexiga bilder till min sambo då jag vet att han gillar det och känns spännande ifall nån annan skulle råka se ;) men skulle aldrig någonsin skicka till nån annan eller till mig själv för den delen......

• Anonym (tror de)

Hahaha... NEJ han behöver inte alls ha varit otrogen eller ha skickat dessa bilder till någon annan!
    Ni som säger de är bara tråkiga.  

Svar på tråden Min man har filmat när han onanerade och har kort på sin erigerade penis på sin mobil...