• Anonym

Ge sin partner en hårtransplantation i present?

Okej, jag skäms så oerhört för det här men min kille håller verkligen på att bli tunnhårig. Hans pappa påminner lite om Alfons Åberg och under våra 3 år tillsammans blir håret allt glesare. Jag vet att han tycker att det är lite jobbigt men villl konstant gå och klippa sig. Jag tycker de är förbannat onödigt att klippa bort de lilla hår han har på huvudet.

Men jag lider egentligen mest av hans håravfall. Jag vill inte ha en man som snart är flint. Jag hatar mig själv för mina tankar. Jag vet att man ska älska någon som den är. Men jag önskar verkligen att han skulle ha mera hår och idag kan man ju faktiskt göra något åt det. Om 2 år lär han också se ut som Alfons pappa vilket jag känslomässigt inte kommer klara av att hantera. Skulle de vara okej att ge honom en hårtransplantation i present?

• Svar på tråden Ge sin partner en hårtransplantation i present?
  • Anonym

Har svårt att tro att det skulle uppskattas om jag skulle vara ärlig....

Börja istället snacka om hur hett och sexigt det är med rakade killar...Tungan ute

• Whitetrash86

jag kan inte tänka mig att han skulle bli glad över att överraskas med något sånt.. skulle du digga att han kom med ett presentkort på exp. fettsugning?

• Anonym
    Whitetrash86 skrev 2012-07-15 20:06:21 följande:
    jag kan inte tänka mig att han skulle bli glad över att överraskas med något sånt.. skulle du digga att han kom med ett presentkort på exp. fettsugning?
    Men jag är ju inte fet heller :( Och jag vet att jag är ond som typ tänker såhär. Men hur ska jag få honom att göra operationen? Hur lägger man fram ett sådant förslag utan att kränka och såra. Jag vill att han ska ha hår. Han ser förjävlig ut utan. Hatar när han klipper det skit kort. JAag vill att han fortfarande ska se ung  ut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-15 20:11:21 följande:
    Men jag är ju inte fet heller :( Och jag vet att jag är ond som typ tänker såhär. Men hur ska jag få honom att göra operationen? Hur lägger man fram ett sådant förslag utan att kränka och såra. Jag vill att han ska ha hår. Han ser förjävlig ut utan. Hatar när han klipper det skit kort. JAag vill att han fortfarande ska se ung  ut.
    Har du sett resultatet av hårtransplantationer? Jag tycker det syns lång väg vad som gjorts, det ser liksom ut lite som "dockhår". 
  • Fabella

killar med rakat huvud är heta tycker jag.

• Studentpappa

Tänk dig själv hur du skulle reagera på att få ett presentkort på att flrminska din näsa som din sambo tycker ser fördjävlig ut. 

De ggr jag ej svarar mina citerade inlägg beror på att jag ej orkar leta igenom långa trådar efter citerade inlägg.
  • Studentpappa

förminska

De ggr jag ej svarar mina citerade inlägg beror på att jag ej orkar leta igenom långa trådar efter citerade inlägg.
  • Whitetrash86
    Anonym skrev 2012-07-15 20:11:21 följande:
    nu var ju som sagt fettsugning bara ett exempel, men som någon annan skrev som exempel också.. näsan? hakan? brösten? 

är väl egentligen inte så svårt att säga att du helt enkelt inte tycker att han ser ut som sitt bästa när han är rakad. Dock är inte hårtransplantation det snyggaste heller... ta ist och lär dig uppskatta honom som snaggad. 
  • Guld Nougat

Vad du vill är inte relevant. Vill ha klippa kort så ska han få göra det.

Svar på tråden Ge sin partner en hårtransplantation i present?