• LykkeSam

Hopplöst..

Har ett problem, som hållt i sig nu i ett par månader, är sedan ett år tillbaka tillsammans med en 12 år yngre kille, vi bor ihop och vi har mina 4 barn boende varannan vecka. Förhållandet har varit mycket kärleksfullt fram till ett par månader sedan, då han blev som totalt ombytt.. Sexet har nästan upphört, när vi väl har sex känner jag mig förnedrad, han behandlar mig värre än ett one night stand.. Har frågat om han inte tänder på mig längre? Svaret blir jo, men har ingen lust? ( för vi bråkar hela tiden säger han..??) min fråga är nu.. Vad ska jag göra? Kan ju inte leva så här.. Tänkte föreslå familjrådgivning..men om svaret blir nej så måste jag ju bryta..

• Svar på tråden Hopplöst..
  • de Robespierre

Vill inte måla faan på väggen men kan det finns en möjlighet att han faktiskt har tröttnat lite?

Vet själv hur det var när jag som yngre var tillsammans med en mycket äldre tjej. Det var spännande och fantastiskt i början. Men efter en tid då "nyhetens behag" hade lagts sig så började jag återupptäcka tjejer i min egen ålder. Och då försvann attraktionen. Typ "vi lekte ett tag" och jag förstod inte bättre. Hon ville däremot se en framtid tillsammans med mig. Det hade jag "inte tid med". Så det blev mer och mer sällan. Jag började distansera mig och till sist så rann allt ut i sanden. Nu såhär långt senare fattar jag att jag var alldeles för omogen och det är alltid risken när man är tillsammans med någon som inte känner att man har "lekt färdigt". Kanske låter grymt men så var det för mig.

• Anonym
    de Robespierre skrev 2012-07-16 00:10:02 följande:
    Vill inte måla faan på väggen men kan det finns en möjlighet att han faktiskt har tröttnat lite?

Vet själv hur det var när jag som yngre var tillsammans med en mycket äldre tjej. Det var spännande och fantastiskt i början. Men efter en tid då "nyhetens behag" hade lagts sig så började jag återupptäcka tjejer i min egen ålder. Och då försvann attraktionen. Typ "vi lekte ett tag" och jag förstod inte bättre. Hon ville däremot se en framtid tillsammans med mig. Det hade jag "inte tid med". Så det blev mer och mer sällan. Jag började distansera mig och till sist så rann allt ut i sanden. Nu såhär långt senare fattar jag att jag var alldeles för omogen och det är alltid risken när man är tillsammans med någon som inte känner att man har "lekt färdigt". Kanske låter grymt men så var det för mig.
    Lite nyfiken, men hur gamla var du och hon då?
  • de Robespierre
    Anonym skrev 2012-07-18 20:52:59 följande:
    Lite nyfiken, men hur gamla var du och hon då?
    Jag var kanske runt 22-25 och hon 35 nånting eller mer. Minns inte exakt. Hur gammal är du?
Svar på tråden Hopplöst..