Till tjejer: Vad vill ni ha hos en kille / sex partner
Haha har länge funderat på denna frågan och behöver bra svar! Så ni tjejer vad söker ni hos en kille och då menar jag utseendet, personligheten osv osv ...
Haha har länge funderat på denna frågan och behöver bra svar! Så ni tjejer vad söker ni hos en kille och då menar jag utseendet, personligheten osv osv ...
Utseendet-knapp betydelse
Personlighet-trygg i sig själv, humor allmänbilldad
För att jag ska bli intresserad? :) I slutänden spelar det ingen roll vad jag räknar upp här, dyker mannen med "det" upp faller allt annat. Men, om jag får önska fritt....
Självsäker fast med självdistans
Snäll och gullig utan att vara konflikträdd!
Trygg, smart, allmänbildad med massor av humor och som gillar att prata.
Fan, det sista är nog viktigast och svårast att hitta.
Utseendet är av mindre betydelse, men han bör "ta god hand" om sig själv gällande träning/kost/alkoholvanor osv... Jag klarar inte av varken rökning el snusning, dels förstår jag inte varför man vill utsätta sig för det och dels tycker jag att det luktar så illa att det är rent avtändande!
För övrigt får han gärna vara allmänbildad, klok och lite eftertänksam, engagerad i det han gör och så har jag en svag punkt... han får gärna vara händig och fixa
Äsch tappade halva inlägget (mobilen) och orkar inte börja om...
Självklart måste en kille ha "det där" för att ens bli intressant men vad DET är ju olika från person till person.
Utseendemässigt så är längden viktig då jag är lång själv, vackra ögon, välvårdade händer, schysst stil, mån om sitt yttre utan att vara för utstuderad.
Personliga egenskaper: humor, trygghet, självinsikt, positiv, stabil