Går du upp i vikt under din ägglossning och innan mens?
Jag har börjat se ett mönster. Jag går upp i vikt när jag har ägglossning och precis innan mens. Det handlar om 1-2 kilo
Hur är det för dig?
Jag har börjat se ett mönster. Jag går upp i vikt när jag har ägglossning och precis innan mens. Det handlar om 1-2 kilo
Hur är det för dig?
Japp, men ytterst marginellt. Några hekto kanske.
Nej, inte under ägglossningen.
Ja, ca 1-3kg inför mensen.
Ja, ca 2 kg vid mens. Binder mkt vätska...
Ja iallafall inför mensen. Ägglossning vet jag inte om jag har ens eller när eftersom jag har pco men brukar gå upp lite när jag borde ha äl.
1-2 kg vid ägglossning for sure. Inte fullt lika mycket vid mens tror jag. Magen ser hemsk ut vid äl. Jättetjock och pösig.
Japp här med..nåt kg upp. Känner mig och är svullen:( men det går ju över :)
Under mensen ja. Gick upp 3 kg senast, inte konstigt man känner sig som en flodhäst en gång i månaden
Samma här , 1-3 kg vätska som kommer vid äl sen försvinner sen vid mens samma sak . Super jobbigt alltså ! Börjat tänka på femal balans som man kan köpa från naturapoteket , många som säger att den gör under när man har mkt pms besvär . Jag som annars är smal kan känna mig större än någonsin vid mens och äl, det påverkar ju humöret :(
Jag kan gå upp litegrann, men framförallt så ser jag mycket tjockare ut för magen blir så uppsvälld när jag har mens. Och så en helvetisk mensvärk på det så under min lingonvecka är jag både tjock och har ont haha :)