• stor grön drake

Vart hittar jag "Stadens Hjältar"?

Vi laddade ner en app till iPaden som heter "Stadens Hjältar", i appen finns en trailer för serien som ska finnas i 26st 12 minuter långa avsnitt. Min 2,5 åring älskar dessa figurer och de avsnitt som finns på youtube, men vart har övriga sänts?
    Jag har sökt på deras hemsida men hittar inget, någon här på FL som vet?

• Svar på tråden Vart hittar jag "Stadens Hjältar"?
  • MaLevi

Hittat korta snuttar via youtube. Min son älskar bilarna oxå. Men som det verkar är det filmer som man får köpa via hemsidan eller via appen i mobilen.

Jag har en app i mobilen där vi följer en saga som heter stadens hjältar men inte filmen. Något mer kan inte jag hjälpa med. Hoppas du hittar! Jag vill oxå veta Skrattande

~ Vänner är familjen du själv väljer ~
  • Loth

Samma här, min 2,5 åring älskar också dessa bilar :)

• Loth

Hittade en sagobox på cdon för 59kr, med film, bok och leksaksbil om man har lust att lägga lite pengar på det :)

• stor grön drake

Hade det varit någon annan film i sagoboxen än den vi se dagligen på youtube så hade jag köpt direkt. Vi har tyvärr inte mobilapp utan en okopplad ipad, så vi kan inte utöka appen, fast det redan skulle vara guld värt.

Maken sa idag att han hade hittat att engelska versionen skulle börja sändas i england i sommar

• Teza73

Jag har oxå letat som en tok efter fler avsnitt än dom som finns på youtube. testade länken till youtoons men där står det att filmklippet är privat när man hittar dom, va 17 kan ni andra se dom eller?

• Kolatryffel

I min app finns det en kategori som heter "film". däri skall det vara två olåsta filmavsnitt. resten får man betala för vad jag förstått.

/ A

• Urpan

Du kan ju köpa filmerna. Finns 6st med fyra avsnitt på varje. Säljs på bla Ica maxi för 79kr/st och då ingår en samlarbil till varje film. Min son älskar filmerna!

• Teza73

Tack för tipset Urpan ska jag lätt göra, har kollat lite i affärerna förut efter dom men inte så noga då jag inte trott jag skulle hitta, hoppas dom har dom på Maxi här i stan :) Min plutt kommer bli överlycklig då hihi

Svar på tråden Vart hittar jag "Stadens Hjältar"?