vad köper man till en kille på 10år i present?
Ska kosta under 500 då vi redan har köpt två paket lego starwars gärna något skojigt! Tips?
Ska kosta under 500 då vi redan har köpt två paket lego starwars gärna något skojigt! Tips?
Det beror väl på vad han är intresserad av. En 10-åring är inte en 2-åring: han har väl redan några saker han är intresserad av, och kanske har önskat sig? Vad är ert förhållande till honom, det låter som att ni är föräldrar (med tanke på två paket lego + rel. dyr present till?!) å ena sidan, men då borde ni väl också känna er son bäst?
När en av mina kusiner var 10 så gav jag honom böcker i julklapp, om jag inte minns fel.
Det här är så individuellt. Vilken typ av person är han?
Biobiljetter
Radiostyrd bil/flygplan/helikopter kanske? En bra bok (be bokhandelspersonalenom tips utifrån pojkens intressen) eller gör ett "presentkort" på en upplevelse (äventyrsbad, bio, sportevenemang el. dyl.)
Biobiljetter är alltid uppskattat. Annars kan du kika på Teknikmagasinet, där hittar man det mesta. Kanske en klubba med skorpion i, frystorkade larver i olika smaker?
Samlat han på fotbollskort? Min 10 år tokig i det och det finna olika boxar och album som kostar lite mer som han säkert skulle bli jätte glad över att få.
Man kan beställa puppor i från tom titts (nätbutik tror jag att de har) som man får en nätbur med, efter några veckor så blir det fjärilar som man antingen kan ha kvar och mata eller släppa ut, mina ungar kommer nog aldrig glömma när vi hade en sån