Känner mig så ensam
På senaste tiden känner jag mig mer och mer ensam. Har ett par samboförhållanden i bagaget som gått i stöpet. Jag önskar verkligen inte att jag var i någon utav de förhållandena igen. Men det känns som att jag aldrig kommer hitta någon att dela livet med, att jag är dömd att antingen leva i förhållanden som inte leder någonstans, eller helt ensam.
Jag vill verkligen inte ha det så!
Har märkt att det enda här i livet som egentligen har någon betydelse för mig är en familj. "Roliga" utbildningar, flotta jobb eller dyra bilar tilltalar mig inte. Nu är det ju inte så att jag skulle tacka nej till en splitterny volvo tex, men det enda jag vill ha är en man att älska och att få bära, föda och älska ett barn.
Jag vill det så mycket att jag ibland kan gråta av hopplöshet. Jag vet inte om min önskan är så stark att ensamheten känns så mycket starkare än vad den är, jag har ju vänner och fina arbetskamrater.
Jag vet inte varför jag börjat fokusera så mycket på detta på sista tiden, kanske för att tiden börjar rinna ifrån mig, är över 30 och det borde börja bli dags nu! Tänk om jag hade min tid då mellan 20-30, att jag har fått min beskärda del av samboskap osv och att jag aldrig kommer uppleva det jag önskar allra mest.
Är det någon mer som känner som jag?