• scrapparlotta

Gratisbok från storytel?

Jag har fått en gratisbok från storytel. Men kan jag lyssa på den offline? Om jag ska lyssna på den i mobilen, kan jag ladda ner den där då och sen lyssa när jag vill? Eller har jag en viss tid på mig att lyssa på den? Jag tänkte att det kan vara bra att spara den tills efter semestern så jag kan ha den på jobbet. Men kan jag det? Vet inte riktigt hur det funkar.....

• Svar på tråden Gratisbok från storytel?
  • SweetNilam

Du kan spara den offline på mobilen, via storytels app. Hjälpte min mor med det när hon fått en av mig, men minns inte exakt hur vi gjorde. Ladda ned appen, och logga in på ditt konto (du måste skapa ett fast du bara lyssnar gratis, kontot är gratis och du binder dig inte på ngt), där väljer du bok och när du valt, går du in på valda bok och väljer "lyssna offline" eller ngt sådant. Då kommer den spara ned hela boken och du kan lyssna när du vill. Verkar inte finnas tidsbegränsning heller. Min mor fick sin bok (men valde inte förän nyss) för många månader sedan.  Jag tror inte att du kan lyssna på den på flera ställen, men är osäker. Har själv kört med storytel några månader och älskar´t!

• scrapparlotta
    SweetNilam skrev 2012-07-17 23:10:43 följande:
    Du kan spara den offline på mobilen, via storytels app. Hjälpte min mor med det när hon fått en av mig, men minns inte exakt hur vi gjorde. Ladda ned appen, och logga in på ditt konto (du måste skapa ett fast du bara lyssnar gratis, kontot är gratis och du binder dig inte på ngt), där väljer du bok och när du valt, går du in på valda bok och väljer "lyssna offline" eller ngt sådant. Då kommer den spara ned hela boken och du kan lyssna när du vill. Verkar inte finnas tidsbegränsning heller. Min mor fick sin bok (men valde inte förän nyss) för många månader sedan.  Jag tror inte att du kan lyssna på den på flera ställen, men är osäker. Har själv kört med storytel några månader och älskar´t!
    Tusen tack för ditt svar. Det var lite så jag anade att det skulle vara, men var inte helt säker. Men då så....då ska man bara välja bok
  • SweetNilam
    scrapparlotta skrev 2012-07-17 23:13:07 följande:
    Men då så....då ska man bara välja bok
    Ann Rosmans serie. Börjar med Fyrmästarens dotter (tror jag, om jag minns rätt)

Eller Morgan Allings självbiografi- underbar! 
  • Elli47

Jag valde också Fyrmästaren, den var bra, ungefär samma stil som Läckbergs böcker

Svar på tråden Gratisbok från storytel?