Tjejer, rakat på killar eller inte?
En motfråga till den andra tråden! Föredrar ni när killar rakar sig under armarna, på bröstet, benen och könet?
En motfråga till den andra tråden! Föredrar ni när killar rakar sig under armarna, på bröstet, benen och könet?
Under armarna är det trevligt när det är slätt och fint. I övrigt bryr jag mig inte.
Jag tycker att rakat är fruktansvärt avtändande på män. Lite ansning av mycket rikligt könshår är OK men slätt och hårlöst, nej!
Under armar + kön bör rakas de är mycket trevligare o mer hygieniskt!!
Ben spelar ingen roll
Under armarna och på bröstet. Och om det är mycket könshår. Men låt benen vara ifred. =)
Här var det delade meningar! Jag föredrar när håret är kvar på ALLA ställena. Enda gången det är bra med rakat är om slick/sug på pungen ingår vid en avsugning!
Jag vill inte ha en man som står och rakar kroppen...nä usch vad jobbigt. Vet ju själv hur fort det blir stubb. Jag önskar att idealet att tjejer ska raka sig också försvinner men det lär det inte göra under min livstid och jag vill inte bli häcklad för att ha håriga ben.
Under armarna, bröst och kön ska vara rakat men inte benen.
Vad tror ni, signalerar mycket hår = mycket testosteron? Och utstrålar mer sexighet?