Lön för en administratör?
Hej, jag vill veta vad en rimlig lön är för en administratör på ett kontor? Är 23.000 för mycket? Jag vet att man kan kolla lönestatestik... Men vill kolla vad andra har här :)
Hej, jag vill veta vad en rimlig lön är för en administratör på ett kontor? Är 23.000 för mycket? Jag vet att man kan kolla lönestatestik... Men vill kolla vad andra har här :)
Jag har bara 21.000, efter tre år. Tycker absolut inte att 23.000 är för mycket begärt.
Är nog olika för olika administratörer. Jag har utveclibg
Vad bra det gick... Telefonfan. Jag har utvecklingsarbete i min tjänst, och har 32000 som lön.
När jag fick jobb som administratör via bemanningsföretag, efter att ha varit arbetslös ganska länge drog jag till med mellan 18-20 000 och fick då 19 000. Jobbade åt dem drygt 1 ½ år och blev sedan erbjuden jobb hos ett av företagen jag varit hos och blev även då tillfrågad om löneanspråk. Sa då 22 - 23000 och fick 22 500. Nu når år senare har jag 24 000.
Så 23 000 är väl inte alls för mycket att begära. Är väl alltid bäst att dra till med lite mer än man tror att man kan få för de vill nog alltid "pruta" bort lite.
Jobbar halvtid med heltid ligger på 18954. Min man inom samma kommun som jobbat längre än mig och dessutom har relevant utbildning får 18000...
Vad har ni som jobbar som administratörer för utbildning? Och vilka arbetsuppgifter har ni?