• Anonym (JJJJJJJ)

ENORMA bröst och i urringat!

Var på en promenad igår. Går upp från en backe och tittar upp och ser en kvinna som kommer emot mig. Hennes bröst var så enorma, har aldrig sett så stora bröst. Brösten hängde och var mycket större än kvinnans huvud. Hennes gula, tighta klänning framhävde brösten ännu mer, klänningen var mer som en sådan bikiniklänning som täcker bröstvårtorna. Hon var normal i vikten men brösten var halva henne. Jag gapade stort och stannade med barnvagnen för att se det här. Alla människor tittade och gapade stort.
    Bor i Stockholm och är van att se olika människor men denna kvinna tog rekordet.
    Kan inte man klä sig lite snyggare och ha lite mer kläder? Brösten var fina men det såg sjukt ut. Kan inte man tänka på sina medmänniskor? Tittade hon inte på sig först i spegeln när hon gick hemifrån?

Har du sett något sjukt i sommar?

ENORMA bröst och i urringat, ser sjukt ut!

• Svar på tråden ENORMA bröst och i urringat!
  • Anonym

Hon tyckter antagligen att hon är snygg. Det är ju liksom inte upp till dig att avgöra vad andra tycker att dom passar i. Jag tycker att du är sjukare som måste stanna och glo...

• stickkontakt

Om du nu tyckte det var så otrevligt, varför stannade du och glodde? Är det inte bättre att titta åt andra hållet?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-18 19:35:32 följande:
    Hon tyckter antagligen att hon är snygg. Det är ju liksom inte upp till dig att avgöra vad andra tycker att dom passar i. Jag tycker att du är sjukare som måste stanna och glo...
  • Anonym

Bara för att man har stora bröst ska man inte få ha urringat??? Suck!

• Bedhead

Vad är det för fel på mina bröst nu då?

It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Anonym (JJJJJJJ)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-18 19:33:30 följande:
    På vilket sätt skulle hon "tänka på sina medmänniskor"? Blev du skadad eller skakad av att se denna "sjuka" syn?
    Inte jag men kvinnorna i området, bor i ett invandrartätt område. Nej inte skadat men förvånas över människor som inte kan se sig i spegeln...Snyggt var det inte..hon kunde ha gått istället helt utan klänningen, och med bara bröst.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (JJJJJJJ) skrev 2012-07-18 19:46:17 följande:
    Inte jag men kvinnorna i området, bor i ett invandrartätt område. Nej inte skadat men förvånas över människor som inte kan se sig i spegeln...Snyggt var det inte..hon kunde ha gått istället helt utan klänningen, och med bara bröst.
    Jaha, för invandrarkvinnor har väldigt mycket att göra med hur hon klär sig menar du?

Stor skillnad på "inte snyggt" och "sjukt".
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • J   a   d   e   d
    Anonym (JJJJJJJ) skrev 2012-07-18 19:46:17 följande:
    Så invandrarkvinnor ska skyddas från att behöva se någon annan kvinna i urringat. Är det vad du menar?

Varför bryr du dig om andras val av klädsel? Är det inte lite pinsamt?   
    Jeddan
Svar på tråden ENORMA bröst och i urringat!