• Anonym

Jag tror att min dotters kompis stöter på min man

... eller så har jag blivit skogstokig och knäpp .

Min dotter som är 18 år har en kompis här som är i samma ålder .
    Hon kom hit i Lördags och ska stanna tills på fredag, jag och min man har aldrig träffat denna kompisen tidigare då min kompis träffat henne genom gemensamma vänner i en annan del av landet .

Efter några dagar så börjar jag tro att denna flickan lite sådär smått stöter på min man..
    Hon vill alltid vara i närheten av honom, i samma rum osv .

Om jag är i köket och lagar mat, dottern hämtar något, går ut med hunden eller fixar något så stannar hon hos min man, sitter och pratar, skrattar, berättar massa saker om sig själv och saker hon gjort osv.

Okej det är trevligt, men varje dag nästan hela tiden så ser hon till att hålla sig i närheten av honom .

Om vi sitter alla i köket och dottern ska ut med hunden och jag diska så går min man till datorn, o hon går efter .

Idag var vi ute och grillade i skogen, jag och min dotter tog några matkassar och började gå mot grillplatsen, medans min man stod kvar vid bilen och satte ihop lite grejer i några påsar, då stannade hon kvar och pratade och skrattade med honom .. hon skrattar nästan överdrivet hela tiden .
    Jag vet inte vad min dotter tänker eller tycker om detta ..

Igår så höll min man på och fåna sig med en hatt i en affär, dotterns kompis lade då ett överdrivet skratt och sa " Sexigt ju ! "

Håller jag på att bli knäpp ? 

• Svar på tråden Jag tror att min dotters kompis stöter på min man
  • obZen

Kan mycket väl vara så att din dotters kompis stöter på din man. Om så är fallet så är nog det bästa du kan göra att bara låta det vara. Men förstår att det känns obekvämt.

The struggle to free myself of restraints, becomes my very shackles.
  • Anonym
    obZen skrev 2012-07-18 21:44:04 följande:
    Kan mycket väl vara så att din dotters kompis stöter på din man. Om så är fallet så är nog det bästa du kan göra att bara låta det vara. Men förstår att det känns obekvämt.
    Klart jag inte ska göra något, hon åker ju på fredag men det känns konstigt
  • MSörensen

Ja det verkar lite så men när man är 18 så är man lite förvirrad och hormonstinn? Så hon menar nog inget seriöst med det men förstår att det är jobbigt!!
    Du får nog låta det vara tills hon åkt hem...
    Har du pratat med din man om detta?
    Vad säger han isåfall?

• Anonym
    MSörensen skrev 2012-07-18 21:46:42 följande:
    Ja det verkar lite så men när man är 18 så är man lite förvirrad och hormonstinn? Så hon menar nog inget seriöst med det men förstår att det är jobbigt!!
    Du får nog låta det vara tills hon åkt hem...
    Har du pratat med din man om detta?
    Vad säger han isåfall?
    Nej jag vill inte verka paranoid , så det får gå till fredag, kan ju inte ge mig på en 18  årig flicka,så knäpp är jag inte
  • themix

Påpeka det för din man så att han kan känna sig smickrad men ändå medveten om det. Ni har något att fnittra åt på kvällarna när ni har gått och lagt er iaf :) Den kan även vara så att hon kanske inte själv har en pappa att imponeras utav och därför ser upp till din man väldigt mycket.

Limitless undying love which shines around me like a million suns and callls me on and on across the universe. ��L
  • Anonym

Jag skulle inte bli förvånad ifall tjejen ifråga testar sin attraktionskraft på ett "ofarligt föremål" dvs din man. I tonåren ville man ju gärna göra det, även om man då inte förstod att det var just det man gjorde, men ville heller inte riktigt riskera att få "napp" på sitt småflirtande- därav valet av ofarligt föremål för flirten:)

Undrar om din man har märkt nått eller känner han bara att han plötsligt måste ha blivit fantastiskt rolig som kan få någon att skratta så högljutt åt hans skämt?;)

Svar på tråden Jag tror att min dotters kompis stöter på min man