Jag tror att min dotters kompis stöter på min man
... eller så har jag blivit skogstokig och knäpp .
Min dotter som är 18 år har en kompis här som är i samma ålder .
Hon kom hit i Lördags och ska stanna tills på fredag, jag och min man har aldrig träffat denna kompisen tidigare då min kompis träffat henne genom gemensamma vänner i en annan del av landet .
Efter några dagar så börjar jag tro att denna flickan lite sådär smått stöter på min man..
Hon vill alltid vara i närheten av honom, i samma rum osv .
Om jag är i köket och lagar mat, dottern hämtar något, går ut med hunden eller fixar något så stannar hon hos min man, sitter och pratar, skrattar, berättar massa saker om sig själv och saker hon gjort osv.
Okej det är trevligt, men varje dag nästan hela tiden så ser hon till att hålla sig i närheten av honom .
Om vi sitter alla i köket och dottern ska ut med hunden och jag diska så går min man till datorn, o hon går efter .
Idag var vi ute och grillade i skogen, jag och min dotter tog några matkassar och började gå mot grillplatsen, medans min man stod kvar vid bilen och satte ihop lite grejer i några påsar, då stannade hon kvar och pratade och skrattade med honom .. hon skrattar nästan överdrivet hela tiden .
Jag vet inte vad min dotter tänker eller tycker om detta ..
Igår så höll min man på och fåna sig med en hatt i en affär, dotterns kompis lade då ett överdrivet skratt och sa " Sexigt ju ! "
Håller jag på att bli knäpp ?