• Molgan 008

Inga gravidpaket

Fler än vi som inte fått några gratis gravid/babypaket, trots att man utlovats detta från div. blöjtillverkare och andra företag i utbyte mot att man skrivit in sig som medlem hos dem?

Gått över nio månader nu och fortfarande inget... Inte för att man nödvändigtvis hade behövt sakerna, men det känns lite knäppt att de lovar gratissaker om man ändå inte ska få något.

• Svar på tråden Inga gravidpaket
  • eliljeholm

Jag har inte heller fått.. beställde en babybox för x antal månader sen.. Skulle ha kommit till babyproffsen men inget har kommit..

• Molgan 008
    eliljeholm skrev 2012-07-19 02:18:21 följande:
    Jag har inte heller fått.. beställde en babybox för x antal månader sen.. Skulle ha kommit till babyproffsen men inget har kommit..
    Tråkigt. Visst känner man sig en smula blåst?
  • Stumpan83

Paketet från babyproffsen/barnens hus har jag bara varit med om att man kör dit och hämtar själv. Alla gratispaket har jag faktiskt själv fått hämta på diverse ställen. Det enda som skickats hem har varit från allt för föräldrar.

Har adlrig hört talas om att paketen bara dyker upp i brevlådan.

• eliljeholm

Men det stog att man skulle få ett mail när babyboxen hade kommit till babyproffsen, självklart hämtar man det själv.. Men har inte fått något mail om att den skulle ha kommit..

• Jumbopolly

paketet på babyproffsen är ju bara att gå in på babyproffsen och hämta. De brukar ha dem stå i lager bara du har med dig pappret på att du ska få det...
    Liberos gova ges oftast på BB. babybagen man får på bb är fårn libero.. Om man inte får någon på bb så mailar man libero så får man ett hemskickat istället.
    Pampers vet jag inte till att man får något från... Sedan ska det finnas något på nåt apotek med men har inte hämtat något där ännu....  

• eliljeholm

Ahaa då förstår jag.. Men vad är det för papper man ska ha med sig?

• Stumpan83

När man anmält sig på hemsidan för paketet från babyproffsen (pampers paket) så får man upp en sida som man skall skriva ut och skriva under när man hämtar paketet.

• Saheell

Från libero och pampers har vi alltid fått direkt på bb. Babyboxen gick jag och hämtade trots inget mail. Tog med det som bekräftade att jag "beställt" en istället.

• eliljeholm

Hoppsan den har inte jag skrivit ut..

• eliljeholm

Okej, ska kolla igenom mailen :)

Svar på tråden Inga gravidpaket