Jäkla Nelly.com
Kanske helt fel forum men visste inte vart jag skulle lägga tråden.
Den 28/6 beställde jag varor på Nelly.com (en jacka och ett armband) och den 30/6 fick jag ett meddelande om att mina varor var plockade och påväg hem till mig med en leveranstid på ca 2-6 dagar. En vecka senare såg jag att jackan jag beställt var nersatt så jag beställde den igen och tänkte att jag kunde skicka tillbaka den i första beställningen. Även här får jag en bekräftelse på att min vara packats och är på väg med posten.
Leveransen dröjde och efter en vecka kontaktade jag kundtjänst som sa att det kunde ta 2 veckor för posten att få ut alla varor. Den 18/7 fick jag ett meddelande om att mina varor var restnoterade! Hur fasen kan dom då skriva ett meddelande om att mina varor packats och överlämnats till posten, om dom inte ens fanns på lager?? Och hur kan samma vara finnas kvar över en vecka efter att jag beställt den med ett lägre pris dessutom? Kollar dom inte lagret innan dom sänker varorna.
Men det är inte slut här .. Jag har dessutom helt plötsligt fått ett annat order nr på första orden än det jag fick i min bekräftelse? Jag har försökt få kontakt med kundtjänst men det är när på omöjligt och när jag väl fick ett "svar" så sa man bara att dom flyttar sitt lager men det ger ju inte svar på mina frågor om hur dom kan skicka leveransbekräftelse utan att ha packat orden eller varför mitt order nr helt plötsligt inte stämmer?
Ingen här inne som råkar jobba på Nelly??