• SillyBilly

Frysa vårtor- var i Gbg?

Hej!

Nu ska vårtjäveln bort!!! Den har suttit på stortån i jag vet inte hur länge som helst och efter lite googlande kom jag fram till att det kostar ca 1000-2000 kr att få den bortfrusen, vilket är löjligt mycket pengar för 2 minuters arbete. Jag har gjort det tidigare för max en femhundring men då i Skåne.

Är det någon som vet vart man kan frysa bort vårtor i Göteborg och tipsa gärna om ett ställe som inte kostar en förmögenhet... Det är guld värt! :)

Tack men nej tack för tips om vårtmedel från Apoteket, Scholl, att gå till vårdcentralen, då dessa vårtmedel inte under några omständigheter fungerar och vårdcentralerna vill inte ha med vårtjävlarna att göra. Jag förstår dem.

• Svar på tråden Frysa vårtor- var i Gbg?
  • Fru Engman

Apoteket har ett set där man fryser bort vårtan själv hemma. :)

• SillyBilly
    Fru Engman skrev 2012-07-19 22:08:59 följande:
    Apoteket har ett set där man fryser bort vårtan själv hemma. :)
    Tack för tipset men tyvärr är det inte helt det jag letar efter. Jag har använt flera olika sådana medel i flera år utan framsteg. Deras medel är helt klart bara något att tjäna pengar på eftersom jag inte vet någon som har blivit hjälpt av medlet. Det är ungefär som SVT - det bara finns där och man måste betala för det men det är till ingen nytta...
  • Donatello

Har du verkligen testat "vårtfri"? Finns på Apoteket och är mycket mer effektivt än de gamla aco-vårtmedlena. Jag fick bort en vårta med "vårtfri" som jag tidigare i livet frusit bort 2 gånger men som återkommit.

Lycka till mot ditt vårtfria liv!

• SillyBilly

Nej, vårtfri har jag faktiskt inte testat... Tack för tipset alla, det känns skönt att höra att jag inte behöver punga ut flera tusenlappar iaf... :)

• Fru Engman

Det funkade på min dotter iaf. Heter Wartner frysbehandlingsmetod!

• Fru Engman

Vårtfri testade vi men det hjälpte inte alls... Tar lång tid med!

Svar på tråden Frysa vårtor- var i Gbg?