Har min dotter leukemi ?
Hej jag behöver verkligen råd ang min dotters besvär. Min dotter är 6 år och hon klagar alltid speciellt när hon är trött att hon har ont runt knäskålen. Sen har hon fått några blåmärke som kommer och går i ryggen. Jag frågar henne kommer du ihåg vad du har slagit dig, hon minns inte 😔. När hon var hon BVC störerskan sist tyckte hon att min dotter planade ner i vikt. Jag tyckte det va jätte konstigt men sen fick vi gå till läkaren och hon tyckte att det var lite onödigt att vi skulle behöva träffa läkaren för det va absolut inte mycket hon hade rasat ner i vikt jätte lite alltså enligt läkaren. Men då hade hon inte dessa blåmärken, tänkte aldrig på annars kunde jag ha frågat läkaren då. Nu har hon börjar klaga att hon har ont i knäskålen benen alltså. Hon är frisk annars pigg glad inte trött leker gärna. Är så rädd vad det kan vara, jag googlade och när jag läste om symtom för leukemi hos barn blev jag livrädd. Jag är så rädd att förlora min älskade dotter. Jag är kanske nojig jag vet ni får tycka vad ni vill, jag förlorade min dotter i magen i v 39 förra året så tanken att förlora ett barn till hör mig GALEN ÄR SÅ RÄDD behöver lugna ner mig. Imorgon ska jag ringa läkaren hoppas jag får komma in och dem får ta en titt eller kanske lämna ett blodprov. Någon som är i samma situation eller kan lugna ner mig 😥😥