• Anonym (Nyfiken)

Hur mycket tjänar du efter skatt?

Vill utbilda mig, men vet inte till vad. Jag är allmänniska så vad än jag jobbar med spelar ingen roll, jag gilllar allt. Då går man efter lönen.

Vad jobbar DU med och vad tjänar du i månaden efter skatt? Om du har sambo berätta gärna hennes/hans med.

• Svar på tråden Hur mycket tjänar du efter skatt?
  • Mandel

Här är vi egna företagare och jag jobbar heltid och maken jobbar väl minst två heltider och vi har den lyxiga inkomsten på ca 11.000kr/person och månad efter skatt.
    Nej, det fattas inga nollor.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Nyfiken)
    Mandel skrev 2012-07-20 07:50:35 följande:
    Här är vi egna företagare och jag jobbar heltid och maken jobbar väl minst två heltider och vi har den lyxiga inkomsten på ca 11.000kr/person och månad efter skatt.

Nej, det fattas inga nollor.

FÖRFAN, varför utsätter ni er för det? Hoppas ni gör det för ni gillar ert företag. 11.000 efter skatt för en som jobbat dubbel heltid är inte OK!!
  • Anonym (hej)

Coop allt mellan 16.000-20.000 efter skatt beronde på ob tider, jobbar 80% dock. Mannen är kock och får ca

19000 efter + dricks..

• Anonym

13 000 efterskatt föreningskonsulent 100%

Maken 10 000kr pension 

• Anonym (UL)

Ca 20-21.000 kr efter skatt som UL på stort återvinningsföretag.

• Anonym

mellan 12000-14000 efter skatt...

Jobbar på ett bemanningsföretag...

• GrönaDruvan

Nu jobbar jag bara 75% och får ut mellan 14-16000, jobbar i butik. När jag jobbar 100% så ligger det mellan 16-19000 i månaden...

• Meland

aj 378 får jag fråga vilken kommun di jobbar i? Det låter som än mycket bra summa för det jobbet har aldrig hört talas om så mycket lön för det jobbet

Svar på tråden Hur mycket tjänar du efter skatt?