• bebisnr2 2012

Vad fick ni i 25 års present som ni blev glada för?

Hej! jag håller på att planera en present till sambon som bli 25 snart Glad

Vill se vad ni fick för present när ni fyllde 25 som ni blev glada för och tycker ni det är viktigt att det är en "speciell" present?

Hade varit roligt att ta del av era åsikter, så hoppas ni skriver en kommentar Glad

• Svar på tråden Vad fick ni i 25 års present som ni blev glada för?
  • Vinxen

En jacka från fjällräven av min sambo. Blev så jävla glad. Hade vart och provat den typ 3 miljoner gånger, heeelt förälskad men den kostade på tok för mycket (ett par tusen) sen fick jag den när jag fyllde år. Blev så glad att jag började gråta. Sen va det mest pengar och en klocka men blev glad för allt :)

• principessan

Fick en kitchen aid av sambon och blev super glad! Är fortfarande glad över den, bästa present jag fått!

• Nyfiken gul

Mina dåvarande kollegor samlade ihop till en kryssning som jag fick åka på. Det var tre som firade födelsedag - en som fyllde 40, en som fyllde 30 och jag på 25.  Jag var också med och sponsrade till dom andra två men att resan var betald för min egen del fick jag inte veta förrän jag skulle ge pengar till biljetten vid hamnen till den som samordnat. Då fick jag istället ett kuvert med orden "trevlig resa" .

en klart minnesvärd partyresa med bästa brudarna!!  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Vad fick ni i 25 års present som ni blev glada för?