Gjorde ett snedsteg på fyllan, sån jävla ångest. Hjälp!
Hej allihop Jag gjorde ett snedsteg på fyllan för några dagar sedan och mår så fruktansvärt dåligt över detta (med all rätt) Jag har alltid varit ett person som avskytt oärlighet och definitivt otrohet. Jag har aldrig varit otrogen innan och min första tanke när jag vaknade dagen efter var att jag måste berätta. Personen jag var med är helt främmande för mig, jag skulle precis gå hem från krogen vid stängning då en kille tog tag i mig och frågade om jag ville med på efterfest. Dum, naiv och full som jag var hängde jag på i en taxi. Där började första felet på resten av natten. Vi pratade, drack mer och skojade i några timmar. Jag blev mer och mer berusad och kände att jag behövde lägga mig. Somnade däck stund tills jag blev väckt och han låg då bredvid mig sen rullade allt på och det blev mer och mer. Jag njöt inte men ändå kunde jag inte stoppa det på något sätt..jävla alkohol!! Nu sitter jag här med kraftig ångest och vet varken ut eller in...jag vill berätta men samtidigt tänker jag att jag Aldrig kommer göra om det igen och jag kommer inte ha något att göra med denna mannen överhuvudtaget. Vi har precis bestämt oss för att skaffa familj och hus, vilket jag vill till 110%...Min älskade sambo skulle bli helt förstörd då han varit med om en ännu (värre )otrohet om man kan kalla det så (för otrohet är ju alltid otrohet) med hans ex som hade ett förhållande vid sidan av,kontinuerlig kontakt med en annan man. Snälla döm mig inte jag älskar min sambo så otroligt mycket, jag fattar inte hur det blev såhär..jag bara ber till Gud att han ska förlåta mig! Behöver råd så snälla hjälp mig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-21 14:11
Jag har alltså inte berättat för min sambo...