• Anonym (Hjälp!)

Gjorde ett snedsteg på fyllan, sån jävla ångest. Hjälp!

Hej allihop Jag gjorde ett snedsteg på fyllan för några dagar sedan och mår så fruktansvärt dåligt över detta (med all rätt) Jag har alltid varit ett person som avskytt oärlighet och definitivt otrohet. Jag har aldrig varit otrogen innan och min första tanke när jag vaknade dagen efter var att jag måste berätta. Personen jag var med är helt främmande för mig, jag skulle precis gå hem från krogen vid stängning då en kille tog tag i mig och frågade om jag ville med på efterfest. Dum, naiv och full som jag var hängde jag på i en taxi. Där började första felet på resten av natten. Vi pratade, drack mer och skojade i några timmar. Jag blev mer och mer berusad och kände att jag behövde lägga mig. Somnade däck stund tills jag blev väckt och han låg då bredvid mig sen rullade allt på och det blev mer och mer. Jag njöt inte men ändå kunde jag inte stoppa det på något sätt..jävla alkohol!! Nu sitter jag här med kraftig ångest och vet varken ut eller in...jag vill berätta men samtidigt tänker jag att jag Aldrig kommer göra om det igen och jag kommer inte ha något att göra med denna mannen överhuvudtaget. Vi har precis bestämt oss för att skaffa familj och hus, vilket jag vill till 110%...Min älskade sambo skulle bli helt förstörd då han varit med om en ännu (värre )otrohet om man kan kalla det så (för otrohet är ju alltid otrohet) med hans ex som hade ett förhållande vid sidan av,kontinuerlig kontakt med en annan man. Snälla döm mig inte jag älskar min sambo så otroligt mycket, jag fattar inte hur det blev såhär..jag bara ber till Gud att han ska förlåta mig! Behöver råd så snälla hjälp mig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-21 14:11
    Jag har alltså inte berättat för min sambo...

• Svar på tråden Gjorde ett snedsteg på fyllan, sån jävla ångest. Hjälp!
  • Anonym (Hjälp!)

Ingen so vill råda mig?? Jag sitter bara och tänker på vilket svin jag är...

• YummyMami

Ledsen, jag kan inte tycka synd om dig egentligen även om jag förstår ångesten och på sätt och vis känner *men ooooo vad tråkigt*.
    Du söp dig frivilligt så pass full och du var frivilligt otrogen. Visst det svider att man gör fel och vet om det. Har du ofta såna problem med alkoholen? Att du gör saker som du egentligen inte vill? Om fallet är så, då lär det inte vara sista gången du bedrar för vem vet, under nästa fylla så... 

Mor och dotter om viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • Anonym (Var ärlig.)

Jag var i samma sits för några år sen då jag var otrogen mot min nuvarande fru.
    Vi stod i husköpartankar och jobbade på att få ett barn, men innan det vart varken hus eller barn ville jag berätta
    vad som hade hänt för jag for så illa av det och ville inte att skiten skulle komma upp till ytan i ett senare skede.

Sagt och gjort jag sa som det var och hon förlät mig och vi har aldrig mer pratat om det, detta var för 6 år sen...

Så för din egen skull jag vara ärlig då sanningen alltid kommer fram förr eller senare...

• Anonym (Hjälp!)

Nej , som sagt har aldrig gjort något liknande och går inte ut ofta. Kan kontrollera mig själv i vanliga fall.

• YummyMami
    Anonym (Hjälp!) skrev 2012-07-21 14:15:01 följande:
    Nej , som sagt har aldrig gjort något liknande och går inte ut ofta. Kan kontrollera mig själv i vanliga fall.
    Fick du då något "hjälp" i drinken då?
  • Anonym

Jag har alltid gjort mina snedsteg nykter. Då görs de i rätt perspektiv. Och för att slippa göra nåt dumt när jag är full så dricker jag ingen alkohol alls, aldrig någonsin.

• Anonym (Hjälp!)

På ett sätt känns det som att jag kanske borde begrava det och så får jag må dåligt över det själv då jag vet att jag inte skulle göra om det. Ska sluta dricka alkohol på krogen då jag verkligen fått mig en tankeställare. Hade jag berättat så hade min sambo mått fruktansvärt dåligt och lämnat mig Pga Ett misstag. Alla människor gör väl misstag NÅGON gång eller är jag helt fel ute i vad jag tänker???

• pluvdo

Kan det ha varit någon inte helt medveten reaktion på att ni bestämt er för att satsa på barn och hus?

Jag vet inte om du borde berätta i den situationen. Om man har en affär så tycker jag att man skall berätta eller lämna den andre istället för att vara otrogen. Men vid ett one night stand är det svårare. Om du nu tänker att du aldrig kommer göra om det igen och du är kär i din man och absolut inte vill ha någon annan utan "vet" att du kommer vara otrogen från och med nu så förstör det ju bara att berätta. Det sårar honom mer än det hjälper, liksom. Samtidigt så kan man ju tycka att du bör berätta så att han vet och kan välja om han vill vara med dig trots det eller inte. Annars känns det på sätt och vis som att förhållandet är lite av en lögn ifall det nu är så att han skulle lämna dig om han visste.

Lite rörigt kanske, men jaja.

• Anonym (Hjälp!)

Jag hoppas verkligen inte det.......

YummyMami skrev 2012-07-21 14:17:42 följande:
    Fick du då något "hjälp" i drinken då?

• Anonym
    Anonym (Hjälp!) skrev 2012-07-21 14:21:52 följande:
    På ett sätt känns det som att jag kanske borde begrava det och så får jag må dåligt över det själv då jag vet att jag inte skulle göra om det. Ska sluta dricka alkohol på krogen då jag verkligen fått mig en tankeställare. Hade jag berättat så hade min sambo mått fruktansvärt dåligt och lämnat mig Pga Ett misstag. Alla människor gör väl misstag NÅGON gång eller är jag helt fel ute i vad jag tänker???
    Nej, är det ett enda isolerat snedsteg som du tänker förhindra att det upprepas så behöver det inte vara nåt du berättar för din sambo. Det är mycket möjligt att det skulle göra onödig skada.
Svar på tråden Gjorde ett snedsteg på fyllan, sån jävla ångest. Hjälp!