• Anonym (Skinkan)

Rimning,vad säger ni tjejer & killar??

Rimning,ge eller få,eller båda delar??
    Själv älskar jag smaska sköte och låta tungan leka med hennes anus :-P 

• Svar på tråden Rimning,vad säger ni tjejer & killar??
  • Anonym

Hade det inte varit en så osmaklig TS så hade jag svarat. "smaska sköte"?.. Viiiiiiidrigt.

• Anonym (Lejoninna)

Sjukt fint att få. Har dock aldrig gett och är väl i ärlighetens namn rätt nöjd med det upplägget! :)

• Västjämtland

Skönt att ge, en vacker stjärt är underbart helt enkelt!

Och det är väl en mycket stor ömhetsbetygelse i mina ögon?

*smile*  

• Ovidius

Jag som trodde du skulle skriva en vacker kärleksdikt till Din Älskade på rim!

• 100kgpappa

Älskar att ge, dock inte intresserad av att få.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Tom Araya
    skoladan skrev 2012-07-24 19:56:23 följande:
    Vad är rimning?
    Egentligen en försvenskad böjning av det engelska ordet rim (ska alltså egentligen böjas till rimming, på originalspråket), samma som latinets anilingus.

Anilingus, (från anus och lingus (Latin Lingere: att slicka)) i vardagligt tal rimming och rimma (från engelska rim (kant, krans)), den sexuella akt där anus och området omkring stimuleras med mun och tunga. Njutningen för mottagaren beror på känsliga nervceller runt analöppningen.
  • Anonym (Ex-Hunk)
    Tom Araya skrev 2012-07-24 20:06:43 följande:
    Egentligen en försvenskad böjning av det engelska ordet rim (ska alltså egentligen böjas till rimming, på originalspråket), samma som latinets anilingus.

Anilingus, (från anus och lingus (Latin Lingere: att slicka)) i vardagligt tal rimming och rimma (från engelska rim (kant, krans)), den sexuella akt där anus och området omkring stimuleras med mun och tunga. Njutningen för mottagaren beror på känsliga nervceller runt analöppningen.

rimmad lax     - stämmer bra me den gamla beteckningen för bögar  (Göteborg)
Svar på tråden Rimning,vad säger ni tjejer & killar??