• Anonym (analmassage)

Älskar att få ett finger i analen

Jag älskar när min kille ger mig ett finger i analen. Både när han pullar mig med sina fingrar och ger lite analmassage samt när han knullar mig vill jag gärna ha ett finger där. Han ger mig fingret självmant och ibland ber jag honom göra det. Så skönt! Jag får lättare orgasm då men framförallt blir orgasmen starkare. Att få hans kuk i analen är också underbart! 

Njuter ni killar själva av att ge fingret i analen på tjejen? Eller gör ni det "bara" för att hon tycker det är skönt?  

• Svar på tråden Älskar att få ett finger i analen
  • Anonym (POP)

Jag gillar hennes anal. Skönt att pulla henne där, hon blir så kåt och det gör mig kår och ...

• 100kgpappa

Tycker det är riktigt skönt och upphetsande att ha ett finger eller 2 i analen på en tjej. Klämmer åt gött och hennes njutning gör det bara ännu bättre. Dessutom är det skönare för kuken när man har finger/leksaker i analen (eller tvärtom)

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Robespierre

Jag njuter definitivt av att fingra kvinnan analt, gärna samtidigt som jag slickar hennes vackra kön.

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • L E O N

Mmmm instämmer med tidigare skribenter. Tänder på att smeka där och köra in ett finger både om jag slickar, bara hånglar ibland, knullar eller pullar. När det passar sig helt enkelt. Gillar att retas genom att smeka henne där när vi hånglar innan jag ens snuddar vid hennes fitta. Så härligt när man märker hur frustrerad en tjej kan bli av kåthet haha...

• Anonym

Det är svårt att inte gilla det när man ser hur skönt det är för henne :p

• Anonym (Tjej)

Skulle gärna prova men vågar inte... Tänk om han får bajs på fingret? Har det hänt er? Skulle ni bli äcklade av tjejen då?

• Tom Araya

Jag blir kåt av att göra henne kåt och att se henne njuta.

Visst finns det de saker man blir extra upphetsad av om ens tjej njuter av, som oralsex och analsex exempelvis för mig. För andra kan det vara andra saker.

• Anonym
    Anonym (Tjej) skrev 2012-07-22 22:12:42 följande:
    Skulle gärna prova men vågar inte... Tänk om han får bajs på fingret? Har det hänt er? Skulle ni bli äcklade av tjejen då?
    känner som dig, min nuvarande tänder som fan på de men jag känner mig obekväm av samma anledning som dig.. vill ju ställa upp för hans skull men kan inte slappna av när han stoppar in ett finger i analen så hittills har jag inte kunnat låta honom göra de "/
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-07-26 22:51:03 följande:
    känner som dig, min nuvarande tänder som fan på de men jag känner mig obekväm av samma anledning som dig.. vill ju ställa upp för hans skull men kan inte slappna av när han stoppar in ett finger i analen så hittills har jag inte kunnat låta honom göra de "/
    Är du inte i närheten av att vara skitnödig samt skött hygienen så är risken minimal.
  • Anonym (ännu en tjej)

det är riktigt skönt! orgasmen blir mer intensiv också:)

• Peter37
    Anonym (ännu en tjej) skrev 2012-07-27 10:00:31 följande:
    det är riktigt skönt! orgasmen blir mer intensiv också:)
    Är det lika skönt om ngn slickar analen,medans du smeker clittan?
  • Anonym (ännu en tjej)

är inte jättestort fan av det, finger räcker :)

• Anonym

Hade lite 'vuxenmys' med frugan härom kvällen, när jag slickade hennes sköte så pullade jag henne analt samtidigt. Hon blev helt vild av min behandling , och sa att hon måste avbryta och gå ut på toa, där inne så fick hon jordens fontänorgasm rakt i toan. Det lät som Niagarafallet!! Hon kom tillbaka till sängen och frågade: Hörde du vilken orgasm jag fick?? Skulle tro det sa jag! Hon ville inte spruta ner lakanen... Brukar även ge henne  rimjobs ibland när vi har mys,hon är väldigt noga med hygien kan jag tillägga. Annars skulle jag aldrig någonsin göra det... Vi har även haft analsex några ggr,men hon är väldigt trång i rumpan, och jag är grov så det skippar vi nu. Det gör för ont tycker hon, och det är bara att respektera. Jag går igång duktigt på att sticka in ett eller flera fingrar i hennes underbara rumpa..:)

• Anonym (analmassage)
    Peter37 skrev 2012-07-27 10:04:14 följande:
    Är det lika skönt om ngn slickar analen,medans du smeker clittan?

Ja tack :) Ännu har han dock inte gjort det...men något ska vi ju spara att prova, får hoppas på en överraskning nångång Tungan ute
  • Anonym (analmassage)

Härligt att så många har glädjen att njuta av fingrar i baken. Och framförallt att killar går igång på det också så att man njuter tillsammans :)

För er som ännu inte vågat prova, ta er mod! Det kan lyfta sexlivet till nya höjder!!! 

Svar på tråden Älskar att få ett finger i analen