• Il principale

Vet inte om det här är riktigt rätt ställe, men vad tycker ni tjejer om den här klänningen?

Funderar på att skicka efter den till min tjej, men vet inte om det kan betraktas som "en fånig klänning". Jag skulle i alla fall gilla att se den på henne. Jag gillar när tjejer ser ut som tjejer.
  • Svar på tråden Vet inte om det här är riktigt rätt ställe, men vad tycker ni tjejer om den här klänningen?
  • The Green Witch
    Il principale skrev 2012-07-22 15:47:45 följande:

Funderar på att skicka efter den till min tjej, men vet inte om det kan betraktas som "en fånig klänning". Jag skulle i alla fall gilla att se den på henne. Jag gillar när tjejer ser ut som tjejer.
    Ahem... min första reaktion var att den liknar utklädningsklänningar för småflickor. Du vet... "PRINSESSA!".

Sorry. 
  • Il principale
    The Green Witch skrev 2012-07-22 15:50:05 följande:
    Ahem... min första reaktion var att den liknar utklädningsklänningar för småflickor. Du vet... "PRINSESSA!".

Sorry. 
    Jag tycker att det är en riktig 50-talare! Perfekta raggarbrudsklänningen!
  • Mammio

hehe, nja.. jag håller med the green witch... Hur gammal är hon, vad har hon för stil?

• Kattdamen

En annan färg, så hade den varit fin.

En kopp te, tack.
  • Muffins i magen

Jag älskar den, men den är speciell, och du bör nog vara säker på att hon gillar den stilen om du ska skicka efter den.

• chokladochmaränger

Tyckte att den var gräslig. Men vad har hon för stil i övrigt?

• Nadja93

ååh den där klänningen var verkligen fin! :) Men kanske skulle passa mer på ett bröllop eller bal? 

• Vissla

Är det tänk att hon ska ha den till vardags eller till fest? Isf vilken typ av fest? Jag skulle aldrig ha den tillvardags och få typer av fester skulle få mig att sätta på mig den kreationen. Kanske bör tillägga att jag tyckte den var fin så du inte tror att jag skulle vägra för att den är ful

• Millan83
    Il principale skrev 2012-07-22 15:52:31 följande:
    Jag tycker att det är en riktig 50-talare! Perfekta raggarbrudsklänningen!

Oj, tycker nog att materialet är helt fel för femtiotal... Det här känns mer 80- prinsessa tycker jag! Femtiotal tänker jag mer bomull.
Svar på tråden Vet inte om det här är riktigt rätt ställe, men vad tycker ni tjejer om den här klänningen?