test för pojke el flicka
Hur bra har olika pojk el flick test stämt för er? Ex den kinesiska kalendern här på familjeliv? Spännande att höra. Finns de någon som gjort ett väldigt tidigt könsultraljud och kunnat se vad de är? tacksam för svar.
Hur bra har olika pojk el flick test stämt för er? Ex den kinesiska kalendern här på familjeliv? Spännande att höra. Finns de någon som gjort ett väldigt tidigt könsultraljud och kunnat se vad de är? tacksam för svar.
Bikarbonattestet stämde för mig, gjorde det första gången i vecka 11
Okej, och hur gör man de?
Jag har ju uppskrivet när jag hade äl och bim med mina 3 barn så jag blev nyfiken att kolla upp om det stämde på dom och jag fick, pojke, flicka och pojke så på dom stämde det bra:) men på min fjärde som jag har i magen har jag ingen aning om än ifall det stämmer även denna gång men fick flicka på testet. Kanske skulle skriva att det är det kinesiska testet jag gjort. Har även kollat på testet som finna på en annan sida och även där så är flicka övervägande.
Jag gjorde bikarbonattestet 5 ggr mellan v11 och v17 plus att jag gjorde rödkålstestet också det visade på flicka alla gångerna och enligt rul är det en flicka i magen
Om du fått mjölk i brösten kan du testa med dem. Droppa ner en droppe mjölk i en msk med vatten. Delar sig droppen är det en kille, är den hel är det en tjej. Jag hoppas jag sa rätt nu...
Här stämde de inte, alla tecken visade på pojke förutom kön ultraljudet i v 22 som sa flicka. Och ut kom en vacker liten tjej :)
Enligt den kinesiska kalendern och ringtestet så skall vi få en pojke. Enligt bikarbonattestet skall vi få en flicka.
Idag på RUL så såg de att det blir en pojke utan tvekan. :D
Enligt kinesiska kalendern visade det att jag skulle få en flicka när jag väntade vår dotter, denna gång visade det också flicka men på RUL visade det sig vara en liten kille :)
enligt alla kinesiska kalendrar väntar vi en tjej, samma med bikarbonatstestet..
rul visade att det stämmer, vi väntar en tjej :)))