• Fabella

Våldsamma drömmar.

Någon mer än jag som har väldigt våldsamma drömmar om nätterna?

• Svar på tråden Våldsamma drömmar.
  • iamTazzo

Tror du får utveckla lite?

• Uffesson

Det "värsta" jag drömt har väl varit att jag, i försvar av andra, dödat farliga människor. Annars så... nej. Går du på några mediciner, eller upplever du något jobbigt i ditt liv? Väldig stress över något? Mycket påverkar ju.

• Fabella

Jag stör mig inte på just de våldsamma drömmarna....det är dom skumma och overkliga som är påfrestande.  De drömmar som jag är våldsam i tycker jag är mest spännande eftersom att jag sällan råkar illa ut i dessa.

Jag har haft såna drömmar hela mitt liv. Jag antar att jag aldrig sover särskilt djupt med tanke på att jag drömmer så ohyggligt mycket....trots medicin som ska hjälpa mot det.

De senaste åren så har jag slutat att störa mig så mycket på mina drömmar. Jag har börjat tycka att de flesta av drömmarna är väldigt underhållande. Helst av allt så skulle jag vilja lära mig att styra mina drömmar. Dom som kan det säger att det är hur coolt som helst.

• Fabella

Aha

Jag ska vara rak på sak. Du skulle inte ha lust att ses något. Jag tycker att du ser ut som en schysst kille och jag är så less på sthlm grabbarna.

Vad säger du?

• MLB

För att styra dem måste du först lära dig att märka när du drömmer. Men tro inte att det helt mystiskt får dig att styra drömmarna, det tar tid. Jag har försökt ställa en fråga till mitt undermedvetna hela månaden utan att lyckas. Första gången jag märkte att jag drömmer vakna jag genast. Efter det har de drömmarna gått ut på att jag ligger i min säng, ser inget och kan inte röra armar eller ben.

• Fabella

postade för tidigt.....

Ja visst tänker jag. Det låter nice.

Åker ner till sthlm...vet inte riktigt hur. Men väl framme så hamnar jag i ett gammalt hus med flera våningar. Jag letar efter tjejjen, men kan omöjligt hitta henne.

Däremot så hör jag ljud från ett av rummen på övervåningen och jag kikar försiktigt in i dörrspringan. Där inne ligger tjejjen på en brits och över henne står min läkare lutad.

Han pratar lugnt till tjejjen om hur hon ska slappna av och att allt kommer att vara över på ett kick. Han kör in en spruta i hennes hals.

Jag rusar in i rummet eftersom att jag förstod att han tänkte döda henne. Dränka henne i ett badkar.

Vad fan håller du på med??

Läkaren tittar på mig.

Det är snart din tur......

Jag springer fram till läkaren och tar tag om hans gråa äckliga hår och kör ner hans huvud i en hink med vatten.....

Efter en stund rycker jag upp hans huvud i gen och skriker så högt jag kan i örat på honom......han kissar på sig.

Sen vet jag inte vad som hände. Men drömmen tog en vändning och jag hade en skön stund med tjejjen.

Vad tror ni om den här drömmen?

• Fabella
    MLB skrev 2012-07-25 18:41:55 följande:
    För att styra dem måste du först lära dig att märka när du drömmer. Men tro inte att det helt mystiskt får dig att styra drömmarna, det tar tid. Jag har försökt ställa en fråga till mitt undermedvetna hela månaden utan att lyckas. Första gången jag märkte att jag drömmer vakna jag genast. Efter det har de drömmarna gått ut på att jag ligger i min säng, ser inget och kan inte röra armar eller ben.
    Hur lär man sig att märka det?
Svar på tråden Våldsamma drömmar.