• SystrarnaByller

Pinsamma pappor?

Vår pappa är världens pinsammaste pappa. 
    Han är 36 år och tror att han är ung..Han skämtar med alla våra vänner
    jättemycket och ska alltid prata med de MYCKET..Plus att han drar iväg med sina
    kollegor och barndoms vänner till skateparker och glider runt..
    Han klär sig absolut inte vuxet heller, känns som om att han inte vill åldras och håller
    sig kvar med sin stil som han hade när vi var små.
    Nu menar jag inte att det är fel, bara att det är så sjukt pinsamt, speciellt när det gäller detta med att skämta och prata mycket med våra tjejkompisar som killkompisar alt "ragg"...det är ju jättepinsamt!!!!
    Vad gör man för att hindra detta? Man måste ju kunna ta hem folk utan att behöva skämmas?!?
    En 36 åring ska väl inte gå omkring med skatekläder och keps heller? eller?  

• Svar på tråden Pinsamma pappor?
  • Lacey

Haha, tycker han låter störtcool. Titta hur jag ser ut, rosa hår, tatueringar och rockabillykläder och jag är 35.

Vilket inte är så jättegammalt, vilket ni kommer upptäcka när ni blir äldre.

Hellre en ung pappa med cool stil och koll på läget en än gammal stofil.

• Lacey

Och vad göra? Slappna av lite, det är inget att skämmas för. Men de flesta skämma för sina föräldrar ibland. Antagligen tycker era kompisar inte att det är pinsamt alls.

• SystrarnaByller
    Lacey skrev 2012-07-23 16:54:07 följande:
    Haha, tycker han låter störtcool. Titta hur jag ser ut, rosa hår, tatueringar och rockabillykläder och jag är 35.

Vilket inte är så jättegammalt, vilket ni kommer upptäcka när ni blir äldre.

Hellre en ung pappa med cool stil och koll på läget en än gammal stofil.
    Det är ju pinsamt att se din 36åriga pappa glida runt på en skateboard bland massa yngre och tro att han är typ 25 :P

Du har ju mycket coolare stil än vad han har..adoptera mig, snälla!! Hahahaha...:D 
  • hellokill3r

Haha, herregud, 36 är väl ingen ålder? Jag är 22 och tycker inte 36 är särskilt gammalt.

• Lacey

Finns massa coola skatare som är runt 40! De som drog igång skaterörelsen är ju rätt gamla idag, men fortfarande coola.

Och som sagt, hellre än 36-åring på skateboard än en gammal pappa. Min far var äldre när han fick mig och det är ju mycket tristare!

• SystrarnaByller

Jo..Fast det är ju lite pinsamt när ens pappa frågar ens vänner som skatar om de vill med han och hans vänner ^^ Och mina vänners föräldrar är ju 45 + .. så blir lite konstigt när de ser min pappa som en kompis istället för vår Pappa :P

• Hannah76

Tycker ni 36 år är gammalt??

Åh vad jag vill vara med när ni blir 36 år ;) 

• SilverEmma

Shit! 36 år? Vilken gubbe! Bäst att jag säger till 35-åriga maken att skärpa till sig innan nästa födelsedag...han får ju inte tro att han fortfarande är ung!

*kattägd*
  • SystrarnaByller

Menar ju inte att man är gammal när man är 36, men alla andras föräldrar håller inte på som en tonåring som han gör :P och han är ju gammal för att bete sig som 25 :P

Svar på tråden Pinsamma pappor?