• Anonym

VOXRA när kommer effekten?

Hej som min rubrik lyder. Hur lång tid tog det innan ni kännde av någon positiv effekt av VOXRA? Jag har surfat runt lite men hittar dessvärre inga bra svar.

Jag har ätit voxra nu i exakt 30 dagar men känner inte av någon effekt alls förutom lite ledvärk. Har hört så mycket bra om den här medicinen att jag är rädd för att det bara är sockerpiller för mig.

Är det någon som inte kännt av något på en månad för att sen börja känna av det efter tex 6 veckor?

• Svar på tråden VOXRA när kommer effekten?
  • Anonym

Det är ju olika för alla.. för mig fungerade det inte alls.. vilket typ inga mediciner gjorde...var lika dan utan som med typ.

• Anonym

Gick på Voxra i 4 månader och tyckte den gav motverkande effekt på mig efter 3 månader..så fick sluta med dom..funkade absolut inte på mig-..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-23 19:46:26 följande:
    Det är ju olika för alla.. för mig fungerade det inte alls.. vilket typ inga mediciner gjorde...var lika dan utan som med typ.
    Vad menar du med att det inte fungerade alls? Kände du inte av medicinen eller gjorde den bara inte det den skulle, tex motverka en depression?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-23 19:48:13 följande:
    Gick på Voxra i 4 månader och tyckte den gav motverkande effekt på mig efter 3 månader..så fick sluta med dom..funkade absolut inte på mig-..
    Hur menar du med motverkande effekt? Kännde du av något positivt med den den första månaden?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-23 19:52:33 följande:
    Vad menar du med att det inte fungerade alls? Kände du inte av medicinen eller gjorde den bara inte det den skulle, tex motverka en depression?
    Precis
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-23 19:53:33 följande:
    Hur menar du med motverkande effekt? Kännde du av något positivt med den den första månaden?
    Kände inte av någon positiv effekt utan blev bara mer deppig efter 3 månader..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-23 19:54:16 följande:
    Precis
    Fan vad trist att höra. Jag hade höga förväntningar på voxran då den hjälpt väldigt många och det var mitt sista försök i medicinering då ssri inte funkat alls för mig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-23 19:57:02 följande:
    Fan vad trist att höra. Jag hade höga förväntningar på voxran då den hjälpt väldigt många och det var mitt sista försök i medicinering då ssri inte funkat alls för mig.
    Men det behöver inte betyda att det inte fungerar för dig. Det kanske den gör Skrattande provade mediciner i typ 5 år... nu äter jag inget för nu har det tagigt så lång tid att jag inte behöver det längre haha!
  • Marionettdocka

Jag hade inga biverkningar av Voxra som de du beskriver men jag märkte ingen förbättring förrän jag gick från 150 till 300 i dos.

Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Anonym
    Marionettdocka skrev 2012-07-23 19:59:37 följande:
    Jag hade inga biverkningar av Voxra som de du beskriver men jag märkte ingen förbättring förrän jag gick från 150 till 300 i dos.
    Hur lång tid gick det innan du fick höja dosen? Jag äter för närvarande 150 och börjar också fundera på om jag borde höja dosen. Vilka förändringar märkte du vid doshöjningen och hur lång tid efter tog det innan du kände av dom?
Svar på tråden VOXRA när kommer effekten?