• lasavi

    hemorrojder

    någon som har goda tips att slippa smärta av hemorrojder under graviditet? jag har nu starka mediciner men fortfarande lider varje toa besök. har fått allting men finns det någon som har andra bra metoder och erfarenhet att dela med sig?


  • Svar på tråden hemorrojder
  • Mara

    Du kanske skulle prova att fråga någon annan stans än under rubriken Adoption.

  • Vitaminmannen
    Man kan ju göra som jag som efter 1½ lidande och har provat ALLT! hittade ett enkelt och smärtfritt sätt att bli av med mina hemorrojder på 3 dagar. Berättar gärna mer och skickar information via mejl om man vill? Så slipper man förgifta sig med kortison och gör det på mitt naturliga sätt och behöver inte varken trycka upp något i baken eller duscha kallt eller ändra kosten som om sånt ens helt skulle ta bort problemet i svåra fall permanent.
    Jag berättar mer om man mejlar mig.
  • lasavi

    Tack gärna! Jag läste nånstans att det fanns en bra metod men kommer inte ihåg vad och on den är bara reklam eller har du provat så skulle vara något. Har fortfarande besvär trots att jag fött mitt barn. Tack för alla tips!

Svar på tråden hemorrojder