• Ems2012

Stora blygläppar

Hej, jag har en fråga till alla som har opererat sina inre blyggläppar. 
    jag är nu 13år och mina blygläppar är inte som mina andra kompisar..
    dom liksom hänger, inte så mycket men om jag står framför spegeln eller nått så ser man liksom dom
    hänga ut från dom yttre?
    alla mina andra kompisar har liksom antingen inga inre blygläppar vad jag ser, eller så ligger dom gömde där inne? mår jätte dåligt över att jag har så här.. och vill JÄTTE gärna operera dom mindre eller satt dom iaf inte syns så mycket. men är jätte rädd för att göra de.. för att:
    *Mamma måste ju veta varför jag vill operera mig, och kommer då behöva veta att jag har så här.
    *de kanske inte går att kissa efter oprationen för att de svider så mycket.
    *blir ännu hängigare eller nått?
    OM NI KAN SVARA PÅ MINA FRÅGOR ELLER IAF LÄSA DE HÄR..
    vågar inte ens ha sex för jag är rädd att killen ska se att dom hänger och sånt.
    tacksam för svar  Glad

• Svar på tråden Stora blygläppar
  • Tiger Fizz

Jag tycker inte du ska operera dina blygdläppar alls!Alla tjejer/kvinnor ser olika ut,det är så det är OCH det är normalt!
    Att du har sådana funderingar vid 13 års ålder överhuvudtaget?

Sen bryr sej inte killar ett skvatt om blygdläppar som hänger.

Skulle de mot förmodan göra det,då är de inget att ha.

Var stolt över det du har i stället!

Lycka till!=)

Even forever don´t seem like long enough
  • Ema86

det finns inga underliv som är precis lika varandra. inte heller några normala. alla är olika och det är så det ska vara.

ang. killarna så tror jag itne att dom ser att du har större, mindre, hängiga eller ej överhuvudtaget.

• GrönaDruvan

Det är lika vanligt att de inre blygdläpparna hänger utanför som att de inte gör det.
    Du är bara 13 år, du ska inte tänka så än.

Kram en med inre blygdläppar som hänger utanför de yttreFlört (och inte en enda kille har nämnt något om det)

Svar på tråden Stora blygläppar