Någon som varit på Tusenfryd?
Ska åka till Norge en sväng nästa veckaoch planerar att besöka Tusenfryd. Någon som har varit där och kan rekommendera eller kanske avråda? Barnen är 9 och 7 år gamla.
Ska åka till Norge en sväng nästa veckaoch planerar att besöka Tusenfryd. Någon som har varit där och kan rekommendera eller kanske avråda? Barnen är 9 och 7 år gamla.
Jag tycker inte att Tusenfryd kan mäta sej med Liseberg och Gröna Lund, men om man åker dit med vettiga förväntningar så kanske det kan vara ok. För egen del tycker jag att det finns så mycket annat kul att hitta på i Oslo.
Älskar att berätta om skräckupplevelsen när vi fastnade i berg och dalbanan och fick ta oss ner på den där lilla trappan/stegen! ;) Det kan ju naturligtvis hända i vilken nöjespark som helst, men vi blev väldigt illa bemötta. Engångsföreteelse? Ingen aning.
Men vårt vackra grannland i väster är underbart så jag hoppas ni får en härlig semester!
Vi var där för ett par veckor sedan. Tänk på att det är gratis inträde med konumkortet. Vi fick gratis för hela familjen. Sen fick vi veta att det bara gällde en person
Eftersom det var gratis tycker jag att det var värt det. Skulle inte vilja betala fullpris för att gå in där. Tycker att Liseberg är bättre. Men det viktigaste var ju att barnen var helnöjda, de är 12 och 8 år gamla. Vi tog med fika och åt där. Det var rent och fint där. Mest karuseller fanns det för de små barnen och tonåringar.Minst folk på förmiddagen. Sen blev det tråkiga köer.
Okej, tack för era svar! Gröna lund och Liseberg har vi varit på så nu vill vi se lite nytt! Vi ska göra annat också så det kommer nog bli en bra semester hur som. Vi har köpt ett paket med hotell och inträde för bra pris, men konsumkortet är ju att tänka på för de har andra bra rabatter också! Ska kolla det!