• mysm0nstret

är 22år och letar efter en modersgestalt när jag spanar tjejer..

jag har insett att när jag tittar på kvinnor så letar jag efter någon som kan vara min moder. någon som vill visa mig saker i livet. ta hand om mig lite, och bry sig om mig..

jag verkar dessutom blanda ihop moderskapet med den vanliga flickvän-pojkvän relationen då jag också vill ha sex med denna kvinna.

I en del relationer med tjejer har jag mer eller mindre fått den första delen uppfylld. och i en relation fick jag båda delarna uppfyllda...

är jag superonormal eller finns det fler killar som är såhär? jag kan tillägga att jag inte haft en närvarande moder i mitt liv.

och jag undrar om det här någonsin kommer att gå över.. jag är 22 år nu och har känt såhär i 7 år..

• Svar på tråden är 22år och letar efter en modersgestalt när jag spanar tjejer..
  • Anonym

Dras du till äldre kvinnor?? Sedan är det nog ganska normalt att de flesta killar gillar när de blir omhändertagna av en tjej/kvinna.

• mysm0nstret
    Anonym skrev 2012-07-25 21:36:22 följande:
    Dras du till äldre kvinnor?? Sedan är det nog ganska normalt att de flesta killar gillar när de blir omhändertagna av en tjej/kvinna.
    nej, dom behöver inte vara äldre. bara mammiga :O
  • Anonym

Försök träffa en tjej/kvinna som har barn. Hon är mammig och bryr sig

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-25 21:43:05 följande:
    Försök träffa en tjej/kvinna som har barn. Hon är mammig och bryr sig

kan jag hålla med om!! eller en kvinna som är runt 35 års åldern utan barn med...
  • mysm0nstret
    Anonym skrev 2012-07-25 21:44:34 följande:
    kan jag hålla med om!! eller en kvinna som är runt 35 års åldern utan barn med...

dessa kvinnor vill ha riktiga män. dom vill stadga sig osv. dom vill inte ha mig. det brukar oftast vara 18-20 åringar som vill.

sedan kan det mynna ut i en ren kompis-relation typ

• mysm0nstret

ingen som har någon matnyttig tanke åt mig om detta? :/

• Blåbär0103
    mysm0nstret skrev 2012-07-25 21:49:03 följande:

dessa kvinnor vill ha riktiga män. dom vill stadga sig osv. dom vill inte ha mig. det brukar oftast vara 18-20 åringar som vill.

sedan kan det mynna ut i en ren kompis-relation typ

Nej då !
    De vill oftast bara leka lite eftersom de säkert varit stadgade ett bra tag.  Jag är en utav dem ( 40 år ) .
  • mysm0nstret

låter fint :), finns det några fler??

Svar på tråden är 22år och letar efter en modersgestalt när jag spanar tjejer..