• Svar på tråden Bare Minerals!
  • Linae86

Jag vet att Bare minerals har kommit med ett nytt startkit och jag tycker att det där ser ut som det. Borde ju vara äkta, kan inte tänka mig vad det annars skulle vara.
    Ett annat tips är annars att köpa på tradera. Eller gå med i Kicks-klubben. Då får man 20 % rabattkuponger ibland och det blir ju en del rabatt i alla fall ;) 

• Litenåfin

Jag beställde från brallis.se för ett tag sedan. Betalade 279:- för foundation :) jag kollade prisjakt innan för att hitta bästa pris :)

• Underbar

Tack ska ni ha =). Jag ska kolla in tipsen. Medlem i Kicks är jag redan men inte fått några rabattkuponger på länge.

• Linae86
    Underbar skrev 2012-07-26 10:17:55 följande:
    Tack ska ni ha =). Jag ska kolla in tipsen. Medlem i Kicks är jag redan men inte fått några rabattkuponger på länge.

Nej, det är uppehåll över sommarn ;) Men borde komma inom en snar framtid :)
  • Catherine 298
    Hallå

Jag säljer id Bare Minerals på Tradera, mina Alias ​​MineralMakeupMagic. Jag har bra feedback och mina produkter är 100% äkta. Jag är baserad i Storbritannien så mina priser är billigare än Sverige. Tänk på falska id på Tradera, det är billigt och produkterna kommer inte ser likadana ut. Se ett exempel på Tradera mina listor som ger information om hur platsen falska id.
    Jag skulle älska att ha några nya kunder som mitt företag håller unfortunatley påverkas av människor köper billiga id Bare Minerals, andra människor som lider också också. Jag hoppas att du betalar mig ett besök.

Mvh
    Catherine
  • håess

Jag har handlat bareMinerals av BeautyBay tidigare och är mycket nöjd.

Svar på tråden Bare Minerals!