Bare Minerals!
Någon som vet om jag kan lita på att detta set verkligen är äkta produkter från Bare Minerals?
Tips på var jag kan köpa billigt mottages tacksamt annars .
www.beautybay.com/cosmetics/bareminerals/9piecegetstartedkitmedium/
Någon som vet om jag kan lita på att detta set verkligen är äkta produkter från Bare Minerals?
Tips på var jag kan köpa billigt mottages tacksamt annars .
www.beautybay.com/cosmetics/bareminerals/9piecegetstartedkitmedium/
Jag vet att Bare minerals har kommit med ett nytt startkit och jag tycker att det där ser ut som det. Borde ju vara äkta, kan inte tänka mig vad det annars skulle vara.
Ett annat tips är annars att köpa på tradera. Eller gå med i Kicks-klubben. Då får man 20 % rabattkuponger ibland och det blir ju en del rabatt i alla fall ;)
Kolla feelunique.co.uk
Halva priset mot Sverige. Beställ i pund, inte svenska, det har blivit billigare för mig i alla fall!
Jag beställde från brallis.se för ett tag sedan. Betalade 279:- för foundation :) jag kollade prisjakt innan för att hitta bästa pris :)
Tack ska ni ha =). Jag ska kolla in tipsen. Medlem i Kicks är jag redan men inte fått några rabattkuponger på länge.
Beautybay.com har nog äkta vara, från feelunique.co.uk beställde jag för en tid sen, snabb leverans och äkta produkter till halva priset mot vad det kostar åtm här i Finland! :)
Hoppas! =)
Jag har handlat bareMinerals av BeautyBay tidigare och är mycket nöjd.