• Anonym (mmmmm)

Jag vill att han ska TA PÅ MIG, blir galen

Har varit med min kille i snart tre år. Han är nog det bästa som har hänt mig. Han är intressant, lojal, rolig, ärlig, grym i sängen, talangfull. Ingen facinerar mig så mycket som han gör och ingen kan få mig att känna som han får mig att känna. 
    Jag är inte orolig om jag blir 'förälskad' i någon annan. Det går ju inte ens att jämföra. Skulle aldrig välja bort det jag har. 

Jag är så EXTREMT attraherad av  en annan man. Han är charmig och smart. Och som en magnet. Det måste vara svarta magikrafter eller liknande. Kan inte sova på nätterna, svettas sådär lagom hela tiden och är kåt. Bara tanken på hans beröring gör mig galen. Vi är kompisar som inte träffas så ofta. Vi har haft det ihop förr och min kille vet om det. 

Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Blir galen av det här.......... 

• Svar på tråden Jag vill att han ska TA PÅ MIG, blir galen
  • Trust me
    Anonym (mmmmm) skrev 2012-07-26 15:30:52 följande:
    Har varit med min kille i snart tre år. Han är nog det bästa som har hänt mig. Han är intressant, lojal, rolig, ärlig, grym i sängen, talangfull. Ingen facinerar mig så mycket som han gör och ingen kan få mig att känna som han får mig att känna
    Jag är inte orolig om jag blir 'förälskad' i någon annan. Det går ju inte ens att jämföra. Skulle aldrig välja bort det jag har. 

Jag är så EXTREMT attraherad av  en annan man. Han är charmig och smart. Och som en magnet. Det måste vara svarta magikrafter eller liknande. Kan inte sova på nätterna, svettas sådär lagom hela tiden och är kåt. Bara tanken på hans beröring gör mig galen. Vi är kompisar som inte träffas så ofta. Vi har haft det ihop förr och min kille vet om det. 

Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Blir galen av det här.......... 

Tydligen kan någon annan få dig att känna dig minst lika bra om än inte likadant.

Magi finns bara i böcker och på film. Det du känner är helt och hållet dina känslor. Du har skapat dom på egen hand och göder dom alldeles själv. Tro mig, jag är i branschen, man kan inte peta in känslor i någons huvud.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (mmmmm)
    Trust me skrev 2012-07-26 15:53:08 följande:
    Tydligen kan någon annan få dig att känna dig minst lika bra om än inte likadant.

Magi finns bara i böcker och på film. Det du känner är helt och hållet dina känslor. Du har skapat dom på egen hand och göder dom alldeles själv. Tro mig, jag är i branschen, man kan inte peta in känslor i någons huvud.
    Nu var jag inte helt seriös heller... Trodde det var uppenbart.

Nej, attraktionen är riktigt stark men det andra är inte egenskaper jag uppskattar mer hos honom än hos någon annan.  
  • Trust me

En trolltråd alltså?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden Jag vill att han ska TA PÅ MIG, blir galen