• Anonym (nöjd)

Måste tipsa och delge er som också har minskad lust....

jag brukar ha svårt att känna lust. Trötthet, jobb, stress, barn jag alnedningarna är många. Men jag vill delge er vad som hände nu på semstern (säkert för att de va semster...) Jga brukar vanligtvis vilja a 6 ungefär en gång varann månad eller i bästa fall en gång i månaden....

Vi hade iallfall en snabbis för nån vecka sen. Lite lagom mys och sen en snabbis. Inga avancerade grejer direkt. Men detta lämnade mig ganska sugen efteråt. Min man är toppen och frågar altid om jag vill mer eller vill ha oralt som ger mig orgasm. Näe denna gången skulle jag (min vilja) lämnas med detta. Dvs lite mer sugen efteråt än innan. Väckt från de döda som jag kallar det. Lite mer sugen helt enkelt. kvällen efter fortsatte vi till mannens stora förtjusning. Jag lät mig inte "gå vidare" utan stannade vid att tillfredsställa honom och sen en snabbis. Ännu mer sugen efter denna gång blev jag..... någon dag gick och ännu en snabbis och jag blev riktigt tänd av denna gång. men jag höll mig och dagen efter var dte dags igen. Jag va så jag skakade och såå sugen har jag inte varit på många år. Sugen hela dagen. Tänkte bara på 6 och kunde knappt sova för jag bara tänkte på 6. Så till sist ännu en gång 6 och då gick vi hela vägen och jag tror aldrig jag känt sån orgasm, sån befrielse. Wow! dagen efter var jag sugen igen bara av tanken på vad som hänt tidigare och det belv ännu en gång 6......

Vill delge er andra då detta har jag verkligen inte gjor för sista gången. Mannen är nöjd och jag är nöjd även om jag var lite väl otillfredsställd några dagar.      

Svar på tråden Måste tipsa och delge er som också har minskad lust....