Får svår huvuvärk vid sex!
För två veckor sedan slog den till - som en blixt från klar himmel. Huvudvärken vid sex. Jag brukar nångång ha orgfasmhuvudvärk men den lätta direkt efteråt och kommer just vid eller under en orgasm. Men detta börjar redan under sexakten, i bakhuvudet som sprider sig ut i tinningarna. Första gången jag fick det var det ilande huvudvärk och den gick inte om snabbt, riktigt akut med svår värk och illamåenmde, jag tänkte nästan spy - höll i sig i en timme, men en molande värk i bakhuvudet och tinningarna även nästa dag. Sedan har jag varit mer försiktig då vi har sex men jag får alltid molande värk under samlaget och särskilt vid en orgasm. Nu har jag tagit huvudvärkstabletter innan vi har sex. Provade idag vara utan att ta men fy f-n, det blev så hemsk värk igen nästan med illamående igen. Vad är detta? Jag har aldrig annars huvudvärk. Bara vid sex. Jag känner att detta påverkar sexlivet givetvis. Jag kan inte slappna av, vågar inte ge mig hän och det är ju inte lika roligt att veta att när jag går hetare så får jag ont för att inte tala om när jag får orgasm.
Nån annan som varit med om detta? Kan tilläggas att jag är kvinna om det har nån betydelse. Känns trist att ha det så här....