• oliversykes

matterapi eller boot camp?

Är det någon här som vet hur man hittar bra boot camps eller mat terapeuter? Har googlat men utan resultat, och google som ska kunna hjälpa till med allt va?? Flört

Är det någon som testat på det för övrigt? Ni vet, en psykolog som pratar om mat och vips så gillar man inte mat längre.. eller ett läger som pågår i någon månad där man bor, tränar och äter? 

• Svar på tråden matterapi eller boot camp?
  • SoStylish

En psykolog som får en att inte gilla mat låter inte som en psykolog.

Läger? Hmm, sök till Biggest Loser.

• frågvis

Pratade med Slejman idag och han ska ha något läger här i Skövde, typ bootcamp.
    Man bor på hotell och äter en strikt kost. Han sa att det fanns information om det på hans hemsida men jag vet inte vilken adressen är dit.
    Han lyckades ju fantastiskt bra när han var med i BL och har sedan tidigare en del kunskap om kost och träning då han har varit aktiv idrottare innan han blev överviktig.

• MajaVira

Googla på hypnos eller hypnosterapi, kanske finns någon i din stad (jag har inte testat, men har funderat på det tidigare...).

• oliversykes
    frågvis skrev 2012-07-27 20:24:02 följande:
    Pratade med Slejman idag och han ska ha något läger här i Skövde, typ bootcamp.
    Man bor på hotell och äter en strikt kost. Han sa att det fanns information om det på hans hemsida men jag vet inte vilken adressen är dit.
    Han lyckades ju fantastiskt bra när han var med i BL och har sedan tidigare en del kunskap om kost och träning då han har varit aktiv idrottare innan han blev överviktig.
    två veckor för 24 tusen?? tar tillbaka min fråga Flört
Svar på tråden matterapi eller boot camp?