Behöver tips på minnesvärd/större present till 1-åring
Dottern min fyller snart 1 och mina ideér står still. Har en son redan så leksaker i massor har vi. Farmor har köpt ett halsband, vilket jag hade tänkt, eftersom det är något man kan spara och ha även när man är större, Sonen fick en bobbycar så det känns onödigt att köpa en till då vi redan har en, även fast han fortfarande använder den vid 3-års ålder. Jag vill alltså ha en leksak eller någonting annat lite utöver det vanliga, eller som med bobbycaren, en leksak som passar i flera år. Men vad? Armband känns lite för mkt nu när hon ska få ett halsband att ha på sig. Kläder är inget alternativ, då jag tycker det är så tråkigt för barnen, Leksakskök, tågbana, dockskåp, duplo har vi redan. Dockor och sådant känns hon aningen för liten för att uppskatta än, det blir nog mer en 2-års-present. Böcker har vi oxå i massor. Filmer känns för tråkigt, spec med tanke på att tekniken hela tiden utvecklas så när barnen blir vuxna så är det nog inte så vanligt med ex dvdér. Snälla kom med förslag!! (: