• Ester03

Barnvakt i Stockholm?

Jag letar efter någon form barnvaktsservice i Stockholm för att få hjälp att ta hand om vår två-årige son så att min man kan få vara med vid födseln av våra tvillingar. Det finns risk att vi blir hänvisade till någon annan stad eftersom förlossningsmottagningarna i Stockholm snabbt blir fulla sommartid, så det kan handla om ganska många timmar om vi dessutom måste resa långt.

Är det någon som känner till någon barnvaktsfirma i Stockholmsområdet (gärna Vällingby/västerort) som har service sommartid och tar uppdrag på kort varsel även nattetid. Ja har ringt ett antal firmor jag hittat på nätet men hittills bara stött på telefonsvarare.

• Svar på tråden Barnvakt i Stockholm?
  • woopie

min kompis har en enskild firma med barnvaktsservice. Hon har över 12 års erfarenhet som barnskötare och bor i vällingby. Kolla hennes hemsida. Småfolk.webb.se

KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Jennifer

Hej! 
    Jag driver företaget Plugg1 som erbjuder barnpassning och läxläsning till Stockholms bästa priser. Ni kan läsa mer om oss på www.plugg1.se. Om ni istället vill ringa och veta mer kan ni ringa 08-124 515 52 eller 073-3342722. Hoppas vi hörs!  

Svar på tråden Barnvakt i Stockholm?