3 days sleep
Vad är detta? Någon som vet?
Det enda jag har förstått är att det inte är bra men har inte lyckats ta reda på vad det egentligen går ut på.
Vad är detta? Någon som vet?
Det enda jag har förstått är att det inte är bra men har inte lyckats ta reda på vad det egentligen går ut på.
Jag trodde jag svarade dig i "min" tråd om CIO-metoder men måste ha missat det. Här är hemsidan:
www.3daysleep.com/
Det låter inte lika illa där som det är i verkligheten. Googla och ta del av människors erfarenheter av metoden om du är intresserad. Jag har inte läst boken (är riktigt dyr!) som jag vanligtvis gör när det handlar om CIO-metoder men jag har läst människors beskrivning av metoden och litar på att den är sann. Jag delar med mig av en tråd från familjeliv var en mamma beskriver metoden:
www.familjeliv.se/Forum-3-23/m44467583.html
3 days sleep metoden är ren barnmosshandel. Total katastrof ur anknytningssynpunkt. Det är mycket, mycket värre än AW och 5mm.
MalinEddie: tack för infon! Vet inte om du svarade i CIO-tråden, har kollat men kan ha missat det. Om det blir mycket inlägg så har inlägg man letar efter en tendens att komma bort i mängden. Har tidigare kollat in hemsidan du länkade till men inte hittat så mycket saklig info, kan tänka mig att dom är lite hemlighetsfulla för att dom vill att man ska bli nyfiken och köpa boken. Läste länken till tråden också. Herregud vad sjukt, får ont i magen av att tänka på det.