• Fru Mamma

Föräldrar i Sörmland?

Hej!

Varesig jag vill det eller inte, så klassas jag nog fortfarande som en ung förälder, och letar efter andra jämlikar att umgås med...

Lite om mig: jag är 23 år, gift, bor i Trosa, har två egna barn: en pojke på 8 år och en flicka på 3 månader.

De personer jag känner och umgås med här i trakterna är just min man och våra barn. Jag är relativt nyinflyttad (bott här i lite drygt 2 år) och har inte haft någon direkt möjlighet att lära känna någon eftersom jag haft fullt upp med skola och sen jobb sedan jag flyttade hit (pluggade i Nyköping och jobbade i Stockholm, så...) och det känns inte som en helt enkel sak att hitta någon att umgås med...

Det skulle vara kul att få igång lite umgänge med andra nu under min föräldraledighet, för just nu känns det VÄLDIGT ensamt om dagarna då min man är iväg på arbete.

Känner du för att slösa bort ett par timmar, så hör gärna av dig!

• Svar på tråden Föräldrar i Sörmland?
  • Sthlm Cicci

Bor i Järna. Men svärisarna bor i Trosa. Å vi är där rätt mkt. Har en dotter på 5 månader...

• Fru Mamma

Okej :) om du känner för att träffas kan du väl kanske inboxa mig när ni ska mot Trosa nästa gång? :)

Svar på tråden Föräldrar i Sörmland?