• Anonym (kladdig)

Har mens men är så himla k*t.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har mens nu, sambon har inte kommit hem från jobbet, och jag är superkåt.
    Det logiska borde väl vara att onanera, men det blir så himla kladdigt med allt blod.
    Kan ni andra berätta hur ni går tillväga med onanin när ni har mens? Är duschen det enklare stället?

• Svar på tråden Har mens men är så himla k*t.
  • Anonym

du skall inte använda duschen under mensen för att onanera. det kan bli infektioner om det kommer upp vatten. Jag använder tampong så det är bara att göra som vanligt med fingrarna eller dildo inget kladd.

• Danbala

Anonym 6598835:
    Varför skulle det bli mer benäget att bli infektioner medan man har mens?

• MidnightLady

Va jobbigt! Du får väl kåta upp killen när han kommer hem så du blir lugn

• Anonym

för att det är en blödning, ett slags sår inne i livmodern. Ungefär som det såret när moderkakan lossnar men naturligtvis mycket mycket mycker mindre.

• Anonym (kladdig)

Men om nu infektionsrisken är ökad vid mens, (vilket jag inte tror) borde ju sex eller onani vara större risker än att rent fysiskt stå i duschen och göra det?

• Anonym (kladdig)

Oj, så otrevlig man måste bli då.
    Jag undrade ju bara hypotetiskt om risken verkligen var större...jisses.

• MidnightLady

men jisses..anonym...va otrevlig du är!!! Man kan tro att DU har pms besvär. Flåt,men trött på sånna som du. Skit ska skit ha

• Ankanssk

Slemhinnorna blir skörare vid mens och mera mottagliga för bakterier, men med normal hygien är det nemas problemas! och onanera med duschen kan man visst göra så länge det inte kommer upp vatten i slidan, men det gäller oavsett mens eller inte. så onanera på du!

• Kamme

nu förstår jag inte... det är farligt att onanera i duschen pga man kan få upp vatten i slidan?
    dom som använder duschstrålen som ...
    ääh... fattar inte.. :D glad att jag är kille ibland

• Tin o Trolls mamma

Men, jag har fått för mig att när man onanerar med duschen så stimulerar man klitoris, inte INNE i slidan. Då kan ju inte risken för infektioner bli särskilt stor?

När jag har mens använder jag menskopp och då är det inget blod - inget kladd, så det är bara att köra på. Alltså inte penetrerande sex, utan bara smek utanpå då..

• Kamme

sant...
    men jag menar, när jag duschar, vanligt, så äre vatten i hela badrummet... i taket, på väggarna, golvet, överallt...

hur lyckas ni duscha bara där, utan att få in vatten... ? :]

• Tin o Trolls mamma

Det finns väl speciella munstycken som man kan justera så att det bara blir en lite grövre koncentrerad stråle..

Har du provat att hänga för ett duschdraperi?

• Kamme

hahahaha
    ...
    aaa. tyvärr så verkar det inte hjälpa.. spelar nog ingen roll om det varit HELT tätt in dit, lyckas nog på ett eller annat sätt ändå.

• Anonym (=))

Inte är de risk för infektion om man är i duschen heller! Och strålen går ju bra att andvända oxå.... De går ju bra att ha sex så varför skulle rent vatten skada?? skulle inte tro de....!!

• Läängtande

rent vatten kan inte skada!!

vad är menskopp?

• Läängtande

men stick bara ner ett finger det blir inte så kladdigt

Svar på tråden Har mens men är så himla k*t.