• Baloo81

Colour B4 extra

Jag skulle färga mitt hår till brunt och jag hade det kortare tid nä vad det stod på förpackningen och jag blev istället mörk brunt. Jag har läst lite om colour B4 extra. Någon som har testat det nylingen? Kan man köra en avfärgning igen dagen efter eller måste man vänta? Jag läste att man kanske måste göra det ett par gånger till den färgen man har men har också läst att man får bara göra det 3 gånger.

• Svar på tråden Colour B4 extra
  • Baloo81
    Litenåfin skrev 2012-07-30 22:56:54 följande:
    Jag förstår inte ens frågan?!

Jag ville veta om någon hade testar colour b4 och fått bra resultat.
  • Kattdamen
    Baloo81 skrev 2012-07-31 07:21:37 följande:
    Jag ville veta om någon hade testar colour b4 och fått bra resultat.
    Ja.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Snartfrueriksson skrev 2012-08-09 21:22:46 följande:
    Ja men de är bara skit! Jag blev inte ett dugg ljusare :(
    Gjorde du verkligen som det stod då? Sköljde ordentligt så att den hårfärg du haft i tidigare försvann?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Snartfrueriksson skrev 2012-08-09 21:25:28 följande:
    japp gjorde precis som de stod
    Underligt, och du hade färgat hår innan då?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Snartfrueriksson skrev 2012-08-09 21:32:28 följande:
    Ja jag hade mörk brun, är egentligen mörk blond
    Tja, då var det tråkigt för dig.

Själv tycker jag den funkar finfint.
    En kopp te, tack.
  • Baloo81

Jag testade det för ett tag sen. Var nästan svart och fick tillbaka min original hårfärg. Helt otroligt. Det stod att man ska ha det i 30 min men jag hade 1 timme. Jag köpte två paket eftersom jag har långt och tjockt hår. Kostar 139 kr per paket på maxi.

• Romantik
    Baloo81 skrev 2012-09-11 20:31:03 följande:
    Jag testade det för ett tag sen. Var nästan svart och fick tillbaka min original hårfärg. Helt otroligt. Det stod att man ska ha det i 30 min men jag hade 1 timme. Jag köpte två paket eftersom jag har långt och tjockt hår. Kostar 139 kr per paket på maxi.
    Hade du färgat det många gånger eller bara en gång innan du använde B4? Har hört lite olika om hur den funkar nämligen....att den ska fungera även om man färgat måååånga ggr, medan andra skriver att den bara funkar om man tonat/färgat en gång...jag har ju flera års lager...
  • Baloo81
    Romantik skrev 2012-09-15 21:20:37 följande:
    Hade du färgat det många gånger eller bara en gång innan du använde B4? Har hört lite olika om hur den funkar nämligen....att den ska fungera även om man färgat måååånga ggr, medan andra skriver att den bara funkar om man tonat/färgat en gång...jag har ju flera års lager...
    Jag har flera års lager. Jag började färga för 12 år sen och jag har blekt håret en gång och det var 8 år sen. Jag har hört som dig, en jag tänkte äsch jag provar och det fungerade hur bra som helst. ibland kan man få göra det två gånger. enda nackdelen är att manska inte färga håret direkt efter för det blir mörkare väldigt snabbt.
Svar på tråden Colour B4 extra