• Anonym (svider)

Svider i ena bröstet

Hej snälla kan någon hjälpa mig. Jag hade missfall för tre månader sen, äntligen fick jag min mens den 16/7. Och idag är jag dag 15 i min menscykel. Det svider i högra brsöt, är livrädd vad det kan vara. Jag har igen knöl eller svullnader. Det svider och sticker till. Är öm i bröstvårtan. Vad kan det vara?? Någon där ute som har upplevt som jag ?? Är livrädd att det kan vara någon sjukdom eller kanske det är ägglossning som är på gång. Men eftersom jag har oregelbunden mens och att detta är min första mens efter mitt missfall, kanske är det hormon rubbningar. Det jag tycker är konstigt att det är bara ena bröstet, har kännt av lite på den andra men inte lika mycket som den högra.Tips någon snälla....

• Svar på tråden Svider i ena bröstet
  • Anonym

På mig sticker det ömmar vid både äl och  mens..

• Anonym (svider)
    Anonym skrev 2012-07-30 23:48:20 följande:
    På mig sticker det ömmar vid både äl och  mens..

På mig så sticker det bara den högra och svider är det så på dig me?
  • Anonym (svider)

Är det ingen mer som kan hjälpa mig? Snälla någon ?

• McIris

Jag hade så i i flera månader o blev orolig. Jag gick till bröstmottagningen o gjorde mammografi. Läkaren sa att detta INTE är ett symtom på bröstcancer, att bröstcancer i regel aldrig känns vad gäller ömhet, stickningar etc Hon sa att alla kvinnor får stickningar i ett eller båda bröst i perioder.

Så ta det lugnt, det gick över på mig.

• Anonym (svider)
    McIris skrev 2012-07-31 10:39:55 följande:
    Jag hade så i i flera månader o blev orolig. Jag gick till bröstmottagningen o gjorde mammografi. Läkaren sa att detta INTE är ett symtom på bröstcancer, att bröstcancer i regel aldrig känns vad gäller ömhet, stickningar etc Hon sa att alla kvinnor får stickningar i ett eller båda bröst i perioder. Så ta det lugnt, det gick över på mig.

O tack så hemsk mycket det underlättade mitt hjärta. Jag kunde knappt sova inatt pga hur orolig jag var. Tack en gång hoppas det går över på mig med.
Svar på tråden Svider i ena bröstet