• Familyboom

Gekås regnkläder och overaller?

Handlar ofta kläder på Gekås både till mig och familjen och oftast så är kvaliten bra! Men ibland kan man också bli väldigt besviken.

Ni som har köpt regnkläder och overaller till era barn, har ni varit nöjda? Det är ju helt klart billigare att handla på Gekås, men man vill ju inte att barnet ska bli blöt och kall pga kvaliten. Det kostar ju en hel del att köpa sånna kläder i de vanliga klädaffärerna och barnen växer ju fort när de är små.
    Har en 1åring som börjar på dagis i september och jag tycker att jag gör inget annat än att lägga undan för små kläder. Han växer så det knakar haha:)

• Svar på tråden Gekås regnkläder och overaller?
  • Iväntanpålivet

Köpte regnkläder till dottern för 129 kr, lagom tyckte jag :P
    Är än så länge nöjd, men det är upp till bevis när hon börjar på dagis till hösten!
    Men det är som du säger, ibland får man verkligen vad man betalar för! 

• MissNora

Jag har varit väldigt nöjd med overallen Protec tror jag den heter. Varm, torkar fort och efter en säsong ser den knapp använd ut.

Förskolepersonalen har berömt den och trodde definitivt inte den kom från Gekås och kostade 299 kr....

• 2 ska bli 3 är nu 4

Ang gekås vanliga regnställ.. Dom funkar men slits snabbt & känns lite tunna. men det finns ju olika prisklasser att välja bland. har köpt dom näst billigaste. Fyller sin funktion men inte mer..  
    Ska nog spana in ännu snäppet dyrare i år... 

• En till mamma

har fått ärva fodrade galonställ och har varit nöjd, resåret under foten slits relativt snabbt men går ju snabbt att byta ut. Byxorna har jag fått slänga, men jackan har nu ärvtsvidare för tredje barnet. så helt ok. Har jobbarkompisar som köper overall där varje år och är supernöjda.

Svar på tråden Gekås regnkläder och overaller?