• Anonym (kille 23)

För kåt! Hur minska?

Jag anser mig just nu vara för kåt, känns som om jag är inne i puberteten igen då man ju var kåt nästan jämt. Då njöt jag av det, nu vill jag inte vara så kåt, kan till och med få bånge i duschen på gymmet och där är sista stället jag vill vara kåt.

Hur minskar man sin egen sexlust på ett smidigt sätt, är det bara avhållsamhet som gäller? 

• Svar på tråden För kåt! Hur minska?
  • Karl71
    Anonym (kille 23) skrev 2012-07-31 17:07:46 följande:
    Jag anser mig just nu vara för kåt, känns som om jag är inne i puberteten igen då man ju var kåt nästan jämt. Då njöt jag av det, nu vill jag inte vara så kåt, kan till och med få bånge i duschen på gymmet och där är sista stället jag vill vara kåt.

Hur minskar man sin egen sexlust på ett smidigt sätt, är det bara avhållsamhet som gäller? 
    Fantisera på Mona Sahlin naken så blir den slak igen
  • Anonym (kille 23)
    Karl71 skrev 2012-07-31 17:11:32 följande:
    skulle nog tyvärr inte räcka, men kanske tillräckligt? :P

Fler tips mottages tacksam!  Skrattande
  • Hama3
    Anonym (kille 23) skrev 2012-07-31 17:07:46 följande:

Tycker Du skall vara glad för det ! Finns ju ingen härigare känsla än att vara kåt..
  • Hama3

så det är ju bara att ha sex så mycket som möjligt eller onanera mycket, men det är väl det Du vill höra..

• Betingjärp

mysigt att vara kåt om man får bli tillfredsställd=) har du någon partner? Annars funkar ju p-rullar och sexleksaker=) Har hört att runkägg ska vara grymma=) Köp en sån :D

• Anonym (kille 23)
    Hama3 skrev 2012-07-31 17:44:46 följande:
    så det är ju bara att ha sex så mycket som möjligt eller onanera mycket, men det är väl det Du vill höra..
    Nej, jag vill inte vara kåt, jag vill inte runka, jag vill inte ha sex...
  • Hama3
    Betingjärp skrev 2012-07-31 17:46:49 följande:
    mysigt att vara kåt om man får bli tillfredsställd=) har du någon partner? Annars funkar ju p-rullar och sexleksaker=) Har hört att runkägg ska vara grymma=) Köp en sån :D

runkägg? vad är det?
  • Anonym (kille 23)
    Betingjärp skrev 2012-07-31 17:46:49 följande:
    fast jag vill inte bli kåtare...
  • Anonym (kille 23)
    Karl71 skrev 2012-07-31 17:11:32 följande:
    Bästa tipset än så länge!
  • Karl71

Skämt åsido, antingen får du dra en snabbis på toa innan du går in i duschen på gymet (låter pinsamt med stånd där).   Annars minimera "tvätt-tiden" av snoppen om du lätt får stånd (du kan ju tvätta bättre hemma).

/K 

• 91ansa74

Ta antidepresiva tabbletter då minskas kåt heten utav den men man moste ha recept på detta :/

Har samma problem :(

Svar på tråden För kåt! Hur minska?